Telereklaam hävib
Telereklaam hävib
Clickz viitab USAs läbiviidud uuringule, mis hõlmas 133 reklaamiandjat (nende seas Colgate, Johnson & Johnson, Mattel, Pfizer jt), kes kokku kulutavad aastas rohkem kui 20 miljardit dollarit. Uuringu tulemus? 78 protsenti reklaamijatest leiab, et telereklaami efektiivsus on viimase kahe aastaga langenud.
Internetile vaatavad aga 80 protsenti reklaamiandjatest väga positiivselt. Kaks kolmandikku täpsustas ka seda, et tahavad keskenduda reklaamile otsingumootorites.
2 Responses
Telereklaam ei müü
Mõned kuud tagasi kirjutasin, et Ameerika turundustegelaste arvates on telereklaam allakäiguteel. Nüüd kirjutab AdAge, et McKinssey läbiviidud uuring ennustab aastaks 2010 telereklaami efektiivsuseks…
Offline kanalitest otsingutesse
Offline kanalitest otsingutesse
iProspecti hiljutine uuring näitab, et otsingumootorid muutuvad kasutajate seas üha olulisemateks. 55 protsenti kasutajatest, kes olid vanemad kui 25 aastat, arvas…