Telereklaam hävib

Telereklaam hävib

Clickz viitab USAs läbiviidud uuringule, mis hõlmas 133 reklaamiandjat (nende seas Colgate, Johnson & Johnson, Mattel, Pfizer jt), kes kokku kulutavad aastas rohkem kui 20 miljardit dollarit. Uuringu tulemus? 78 protsenti reklaamijatest leiab, et telereklaami efektiivsus on viimase kahe aastaga langenud.

Internetile vaatavad aga 80 protsenti reklaamiandjatest väga positiivselt. Kaks kolmandikku täpsustas ka seda, et tahavad keskenduda reklaamile otsingumootorites.

You may also like...

2 Responses

  1. November 30, -0001

    Telereklaam ei müü

    Mõned kuud tagasi kirjutasin, et Ameerika turundustegelaste arvates on telereklaam allakäiguteel. Nüüd kirjutab AdAge, et McKinssey läbiviidud uuring ennustab aastaks 2010 telereklaami efektiivsuseks…

  2. November 30, -0001

    Offline kanalitest otsingutesse

    Offline kanalitest otsingutesse

    iProspecti hiljutine uuring näitab, et otsingumootorid muutuvad kasutajate seas üha olulisemateks. 55 protsenti kasutajatest, kes olid vanemad kui 25 aastat, arvas…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.