Uudiskiri peab tähelepanu köitma eelvaatega
Tellijad loevad uudiskirju tavaliselt emailikliendi eelvaate osas. Ligi 69% küsitletutest vastas, et kasutab mailikliendi eelvadet kas “alati” (52%) või “peaaegu alati” (17%). See on üks leide hiljutisest uuringust “Strategies for Addressing the Challenges of preview Panes and Disabled Images“. See tähendab, et lugeja enda poole võitmiseks on teil vaid kitsas riba, mis näitab teie kirja päist. Kui te kasutate seda osa vaid logode ja graafika näitamiseks, siis ei pruugi lugejal asja vastu huvi tekkida ja tulemusena rändab teie kiri prügikasti.
Lisaks tasuks tähelepanu pöörata, et 42% kasutajatest ei näe teie kirjas olevaid pilte, sest mailikliendil on keelatud neid näidata. See tähendab, et teie läikima löödud korporatiivkujundus jõuab pea poolte klientideni katkiste piltidena.
Eelnevale tuginedes soovitaksin uudiskirjades “maasikad” päisesse panna (hinnanguliselt 300-400 pikselit ülaservast) ja kujunduses hoiduda piltidest ja asendada need CSS kujundusega, millega enamus mailikliente peaks hakkama saama.