Äriline ajaveebindus Euroopas
UPS Europe Business Monitor (eriti ebamugav flash vigur, siin on PDF-fail) andmetel on Euroopa ärituusade mõjutamiseks ikka veel kõige paremaks meetodiks trükimeedia. 49 protsenti ärijuhtidest peab oma kõige olulisemaks infokanaliks ajalehti. Teisel kohal on 25 protsendiga internet ja sealhulgas ja ajaveebid.
Ajaveebidest täpsemalt rääkides olid tulemused sellised:
- 42% on ajaveebidest kuulnud, kuid ei loe ega kirjuta neisse
- 37% ei tea mis on ajaveebid
- 11% ütles, et loevad ajaveebe
- 7% jälgivad ajaveebe
- 7% leiavad, et ajaveebide näol on tegu kasulike äriinfo kanalitega
- 2% kirjutavad ajaveebi
2 protsenti pole küll teab, mis suur number aga tegelikult rohkem kui ma oodata oleksin osanud. Näiteks mitu protsenti Eesti ärijuhtidest oma ajaveebi peab?