Online video vaatamine TV arvelt
Videokeskkondade nagu YouTube, Google Video ja teised vaatamiseks kulutatav aeg tuleb tele arvelt. BBC poolt tellitud uuringus küsitleti rohkem kui 2000 inimest ja leiti, et 43 protsenti neist, kes kasutava vähemalt korra nädalas online videokeskkondi, vaatab seetõttu vähem televiisorit. Kuigi võrgust liikuva pildi vaatamine kasvab mühinal on regulaarsete kasutajate arv siiski veel väike, vaid 9 protsenti.
Omaette huvitav number on 67 protsenti inimesi, kes isegi ei kujuta ette, et nad võiksid võrgust videopilti jälgida. Möödub paar aastat ja nad ei saa aru, kuidas on võimalik ilma online videota hakkama saada. Samas on muidugi oluline ka tehnilise kättetoimetamise meetod, sest kui telepilt tuleb kohale läbi IP võrgu, aga pilti näitab telekasarnane seadeldis, siis ei pruugi paljud arugi saada, et midagi muutunud oleks.
online video on tänapäeva aina kiiremaks minevate phenduste juures väga loomulik nähtus mida aina suurem ja suurem hulk inimesi avastab. Eestis on aga see üsna väike hulk veel kes seda maailma on avastanud.
teoreetiliselt on peagi aga Eesti kindlasti üks juhtivaid riike maailmas kelle rahva arvust suur protsent vaatab kodu televisiooni üle interneti. Elioni populaarne on ju teoreetiliselt TV vaatamine üle interneti.