Tele2 imeb
Olen Tele2 klient. Tuleb tunnistada, et olen natuke kurb selle üle. Hinnad on küll odavad, aga teenus on ka vastav. Levi on kehv ja kaootiline, minu jaoks on see täiesti uskumatu. OK, võibolla kuskil metsas oleks see õigustatud, aga Tallinna kesklinnas ei ole see küll põhjendatud. Tuttavad pidevalt kurdavad, et mul on telefon väljas. See peab ikka mingi väga erakordne juhtum olema, kui mul telefon päris välja on lülitatud.
Ilmselt tuleb natuke mõelda, kas EMT või Elisa. Sõber räägib, te tema Teleyks, Elisa võrgus, on väga vinge levi ja kõne kvaliteediga. EMTi ei kutsu lihtsalt sel põhjusel, et peaks ikkagi natukene ka konkurentsi tekitama. Hinnatase peaks ka vist Elisa ja derivaatide juures inimsõbralikum olema kui EMTs.
Selleks, et teada oma helistamise eripärasid otsustasin Tele2 iseteenindusest endale eelmise kuu väljavõtte pärida, elektrooniliselt. See teenus kulutab Tele2 ressursse tervelt 25 krooni jagu. OK, mis siis ikka, eitasin tellimuse ja palusin saata väljavõtte oma meilile. Kohe pärast seda asusin agaralt oma meilikliendi „get new messages“-nuppu pressima. Mida aga pole on kõneeristus. WTF! Saatsin endale teiselt kontolt testkirja, et äkki on mu meiliga mingi jama. Ei, pole mitte, test jõudis kohe kohale.
Mis siis ikka, võtsin telefoni ja helistasin Tele2 klienditoele, et teada saada, mis värk on. Kõne kvaliteet oli oodatult kesine, kuid midagi oli siiski kuulda. Selgitasin, milles mu probleem seisneb ja sain, pärast täpsustavaid küsimusi, vastuseks, et minu taotlus (elektrooniline) edastatakse paari tunni jooksul kuhugi… Kuhu nad selle edastavad jäi aga saladuseks, sest kõne katkes ja ma tõesti ei viitsinud tagasi helistada. (Klienditeeninduslikus mõttes peaksid nad ju nende süül katkenud klienditoekõnedele ise tagasi helistama, kui see on tehniliselt määratav).
Paar tundi!!! Kogu värk on elektrooniline ja automaatne. Mis nad siis teevad? Viivad flopi peal infi ühest osakonnast teise?? Mobiilioperaatoritel on nende väljavõtete suhtes ikka hirm nagavahel ja nad teevad kõik selleks, et keegi neid ei telliks. Paaritunni pärast olen ma juba mingi teise operaatori juurde ülemineku protsessi alustanud. Vältige tele-kahte…
Operaatorivahetajatele on abiks Sideteenuste kalkulaator (https://www.sa.ee/pk/) ja GSM-i kõnekvaliteedi näitajaid (http://sa.riik.ee/atp/faili…)
Kunagi oli sellest juttu meedias, et kõikidel mobiilifirmadel läheb väljavõtetega kaua aega, sest andmemahud on lihtsalt nii suured.
Ma ei usu hästi seda juttu. See on ikkagi mingi operaatorite loba või peavad nad endale paremad progejad ning andmebaasimehed palkama. Siiski kipun esimest arvama…
Kõneeristus jõudis minu inboxi pühapäeval 17:39. Rõõmus emtlane mu kõrval hõiskas, et neil maksab eristus 9kr ja kätte saab kohe… go figure
Jeez 🙂 nüüd on see leht "tele2 imeb" Googli otsingus esimene. Netiga läheb natuke veel aega
Ah jaa, lisaks veel seda, et Elisa ja EMTi peale saab SMSiga Google kalendri alerte saata. Tele2 ütles selle kohta, et ei saa ja ei hakkagi saama…
Kas tele2 kõneeristuses olid sissetulevad kõned ka? EMT annab klientidele ainult väljuvaid ja vastatud kõnesid, kuigi oma number, peaks nagu vastamata ja sissetulevaid kõnesid ka näha kui soovi on, nii palju siis klient on kuningas suhtumisest.
Enam ei mäleta. mind huvitasid peamiselt väljavad ehk need, mille eest ise maksan.