Esimene positsioon otsingumootoris
Esimene positsioon otsingumootoris oluliste märksõnadega on väga hea vahend oma kodulehe tööle rakendamiseks, aga see on väga defitsiitne kaup, sest seda on vaid üks. Peamine küsimus, mis mulle internetiturunduse kohta iga päev esitatakse on: mis maksab otsingumootoris esimeseks saamine. Sellele küsimusele tegelikult ei ole vastust, samuti nagu pole vastust küsimusele, kui palju maksab maja.
Parimad tegijad võivad öelda, et nad on peaaegu kindlasti võimelised teie lehe, vajalike märksõnadega, otsingutulemuste esimesele lehele saama, aga ka seal on tegemist hinnanguga mitte garantiiga.
Seda postitust ärgitas kirjutama hommikune inbox, milles oli mitu küsimust, kui palju maksab hea positsioon otsingumootorites. Tegelikult peaks hoopis küsima, kuidas oma kodulehest rohkem kasu saada. Otsingutulemused on vaid üks vahend selle eesmärgi saavutamiseks. Te ju ei küsi automehaanikult, kui palju maksab mutrivõti. Üksikuid vahendeid ei tasuks üle tähtsustada, keskenduda tuleb siiski reaalsele ärilisele eesmärgile.
PS. On lehti, mis on sadade oluliste ja õigete märksõnadega otsingumootorites esimese viie seas ja sellest hoolimata tuleb vaid väike osa külastajatest Googlest ja Netist. Enamus tuleb hästi valitud partnerite ja temaatiliste keskkondade kaudu.
Suurepärane artikkel! Mina ei mõtle neile teemadele igapäevaselt ja esimene tulemus otsimootoris tundub pealiskaudselt vaatlusel äärmiselt teretulnud nähtusena.
Aga näe, statsi vaadates tullakse hoopis aianduse ja turismi kataloogidest (osa põhjusest võib siiski olla et mul on otsimootoris halvad tulemused 🙂