Brošüür veebis
Üks kasutumaid meetodeid veebi tegemises on oma brošüüride veebi laotamine. Veebis kirjutatakse teisiti. Õigemini küll loetakse teisiti. Selle kohta ütles Douglas Adams nii:
First we thought the PC was a calculator. Then we found out how to turn numbers into letters with ASCII — and we thought it was a typewriter. Then we discovered graphics, and we thought it was a television. With the World Wide Web, we’ve realized it’s a brochure.
… ja saagu sinust jälle televisioon, ütlesid reklaami-inimesed, kui olid Marveti koolitust kuulanud. Ning nad läksid ja tõmbasid oma D?illitpängi video flashiks ja surasid selle kõikjale, kus võimalik, www-brošüüride vahele vilkuma. Riputasid veel Youtube’i ka üles. Nüüd imestavad, et mis nihu läks.
Mul sõber, turundusgurundusmees, arvab ka, et veeb liigu üha rohkem liikuvapildi ja teleks muutumise suunas. Ma siiski päris nii ei arva. Kui ettevõtte mission statment esitada videoklipi või tekstijupina, siis ma arvan, et tekst on mõttekam. a päris mustvalge see muidugi ei ole ja me näeme veebis üha rohkem telet, sest paljud reklaamijad arvavad, et see on lihtsalt veel üks meediapind…
Käega katsutava/kombatava tele suunas… Ja teletext on ka tele:)
PS. See kaaptchaa on peininääss