Kiire lahendus rahamuredele
Viirusturundus, nakkusturundus, viral marketing. Nagu enamjaolt ikka pole head lahendused seotud mingi kindla brändiga. Antud juhul on muidugi Hansapanga Swedbanki viide arusaadav.
Üldiselt kipub nii olema, et tõeliselt levivat nakkusturundust garanteerida ei ole võimalik. On palju asju, mis õigesti tehes võivad edule kaasa aidata, aga inimeste käitumine on siiski väga ennustamatu…
Autorit ma küll ei tea, aga suurepärane töö!
Reklaamidega mängimine on üks toredamaid kaasaegseid hobisid. See näitab ilmekalt, et me näeme reklaami osana oma elukeskkonnast.
Türisalu panga “reklaam” ei ole vast viral vaid lihtsalt photoshoppi valdava muusikasõbra näpuharjutus. Nii nagu on aadressil http://ndb.zoomflash.net minu kui autojuhi ja teataval määral fototöötlust oskava tegelase hetkeline protest bensiinihindade vastu.
Muidugi see töötab reklaamina. Kuid sõnum on nende kahe “reklaami” puhu pigem selle vaatajas kinni.
Ma nimetaks viraliks kõike seda, mis ise levib. Kas see sisaldab ka turundussõnumit ei ole siin oluline.
Maailma kõigi aegade kõige viralim asi Numa Numa on saanud üle 700 miljoni vaatamise ja selle kohta kirjutas “word of mouth”-mees Dave Balter: “Gary captured lightning in a bottle and there wasn’t a brand in sight” (http://www.dreamgrow.ee/25-word-of-mouth-manual/).