0,7 sekundit

Täpselt nii palju kulutab kaks kolmandiku kasutajatest otsingumootoris ühe tulemuse lugemiseks. Kui varasemad hinnangud on pakkunud välja numbreid 1-4 sekundini, siis need on baseerunud küsitlustel ja vaatlustel. MarketingSherpa uue silmade liikumist analüüsiva uuringu tulemustest selgub aga, et see number jääb enamjaolt alla sekundi.

See näitab, kui oluline on kontrollida, kuidas otsingumootor sinu jaoks olulisi tulemusi kuvab ja kui need pole sobivad, siis neid natuke muuta.

Huvitavaid leide oli veelgi, lisainfot siit: Search Engine Marketing: Top Five Eye-Tracking Laboratory Test Results. (Täiest asjasse puutumatu seigana võiks nentida, et Top Fuel dragster saavutab selle ajaga nullist kiiruse 140km/h).

You may also like...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.