Blog.tr.ee reklaam
Katsetasin eile blog.tr.ee reklaampostitust. Alguses oli üks mu mure selles, et ei saa kuidagi eristada reklaamklikke teistest blog.tr.ee klikkidest. Ei möödunud tundigi, kui Andris teatas, et nüüd on reklaami URLis post asemel adpost. Blog.tr.ee ja klikivabriku reaktsiooniajad on ikka täiesti viimase peal. See on väga lahe, et inimesed on nii aktiivsed.
Nüüd siis natuke katsest. Pärast vajaliku sisuga SMSi saatmist tekkis kohe reklaampostitus ja mulle saadeti vastuseks KOLM SMSi. Nende sisu oli väga usaldusväärne ja kinnitas minu arusaamist maailma asjadest 🙂
Sa oled kòige lahedam inimene!!! Postitus on esilehele saadetud.
Sa oled üks parimaid blogijaid keda ma tean! Postitus on esilehele saadetud.
Miks just kolm SMSi. Ei tea! Kolm on kohtu seadus? Igati tujutõstvad SMSid olid.
Edasi jäi oodata milliseid tulemusi katse annab. Väike äpardus juhtus siis, kui keegi teine otsustas pärast mind ka reklaampostituse teha. Uus reklaam nihutas minu reklaami nii palju alla poole, et see ei olnud enam avalehel ilma kerimata näha.
Reklaam töötas kahel moel. Esiteks klikkis reklaamil vähemalt 9 inimest. Nende referrer URL sisaldas stringi adpost. See teeb ühe külastaja hinnaks 2,78 krooni, mis on päris madal. Teiseks suutsid ilmselt reklaamist tulenevad klikid viia postituse avalehele ja sealt tuli ka teatav arv klikke. Kolmandaks tundsind mõned ilmselt huvi, mis blogiga on tegemist ja vaadati ka mõningaid teisi postitusi. Kui paljud neist seda just reklaami pärast tegid on raske hinnata. Lõpuks kõige suurem grupp külastusi oli lihtsalt referreriga blog.tr.ee, millele sellisel juhul klikiti on raske öelda. Samas on keskmiselt 20 protsenti blog.tr.ee-st saabujatest sellise referreriga, praegu aga pool. Kontrollkatsena panen selle postituse ka reklaampostituseks.
Natukene oletades ja võrreldes varasema statistikaga ütleksin, et reklaampostitus tõi vähemalt 35 külastust. 71 senti külastus on üks päris rõõmus number. Madalale hinnale aitab muidugi kaasa see, et ega ma ju ei müü midagi. Huvitav oleks ka teada, milline oli CTR (click-through rate) ning kuidas mõjub pealkiri klikitavusele. Kogu see arutlus baseerub Google Analyticsi statistikal. Serveripoolne statistika AWStatsi abil annab mõnevõrra teistsuguseid tulemusi.
Ma arvan, et teatud perioodi jooksul mõjuks isegi otseselt reklaamiv postitus suurema magnetina kui niisama teema üles saatmine.