EBSi E-äri kursuse loeng

Nagu lubatud, riputan siia üles EBSi loengu slaidid. Tänud Katri Keremile. Loodetavasti saite midagi uut teada ja leiate sellele ka praktilist rakendust. Siit saab alla laadida loengu PDFi.

You may also like...

1 Response

  1. Peep says:

    Üldlevinud väide on see, et üle 75% klikkidest google otsingutulemustes tehakse orgaanilistel otsingutulemustel ja u.25% adwordsi tekstireklaamidel. Siin loengu pdf-is on ka sama väide sees. Kust see info pärit on?

    Minu kogemus näitab täiesti vastupidist tulemust. Soome google otsingus, kus mul on samal ajal üleval adwords reklaamid ja kus orgaanilistes tulemustes olen nr.1 samade märksõnadega, tuleb 63-75% klikkidest makstud reklaamidele ja väiksem osa orgaanilistele tulemustele. Huvitav kas see on soomlaste eripära, et nad usaldavad tekstireklaame rohkem või milles probleem.

    Näiteks:
    huonekalut http://www.google.fi/search
    sohvat http://www.google.fi/search
    tuolit
    http://www.google.fi/search

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.