Email marketing numbrites
EmailLabs on oma lehel välja toonud terve rea erinevaid mõõdikuid ja statistikat, miks e-post hea turunduskanal on, millal oma postitused teele panna ja palju muud põnevat. Üks huvitavamaid numbreid on emaili ROI, mis on 51,45 dollarit iga kulutatud dollari kohta. Need andmed baseeruva 2005. aasta infol. (viidatud allika ülejärgmises blokis on viga, emaili projected sales generation peaks olema billion).
Sellest kuidas emaile kogutakes annavad ülevaate värsked eMarketeri andmed. Peamiste maasikatena pakutakse uudiseid ja sooduspakkumisi. Samast saab teada ka seda, et kui inimene on endale mingi uudiskirja tellinud siis teeb ta selle ka tavaliselt lahti (US 2006 andmed).
Erinevalt mõningatest arvamustest on email ikka veel kõige kasutatavam teenus internetis. Sellest on ilmselt tingitud ka see, et email kuulus kõige suurema osa (83%) turundajate arsenali. Sellele järgnesid bännerid (73%) ja reklaam otsingumootorites (63%).
USAs kulutatakse reklaamile emailides sel aastal rohkem kui 400 miljonit dollarit ning järgmisel aastal juba üle poole miljardi. See summa moodustab vaid kaks protsenti kogu internetireklaamile kulutatavast rahast. Siin on peetud silmas konkreetselt reklaami saadetavas kirjas, mitte kogu emailiturundust. Kogu emailiturundusele kuluv summa on 2007. aastal 1,5 miljardi dollari suurusjärgus.
Eestis on emailiturundus suhteliselt tagasihoidlik. Enamasti jäädakse anonüümse postituse tasemele, mille saajad pole saatjast varem midagi kuulnud, sest nende email on korjatud hoopis kuskil kolmandas kohas. On ka väga häid näiteid, aga need on pigem erandid.