Internetireklaam 2007
eMarketer annab teada, et internetireklaamimaht jõuab sel aastas Ühendriikides peaaegu 20 miljardi dollarini, kasvades eelmise aastaga võrreldes ligikaudu 19 protsenti. Ka paaril järgneval aastal peaks see kasv jääma kuhugi 20 protsendi piiresse.
Eesti eelmise aasta andmed pole veel Emorist avalikult välja jõudnud aga arvestades esimese poolaasta kasvuga võiks oletada, et Eesti internetireklaami numbride peaksid jõudma kuhugi 65 kuni 90 miljoni krooni vahemikku.
Selle aasta kasvu pakuksin kuhugi 40 ja 60 protsendi vahele. Numbriliselt siis kuskil 100 kuni 130 miljonit krooni. Ennustus lähtub muidugi ainult sellest, mis praegu näha on, kui peaks juhtuma midagi erakordset, siis osutuvad nad kindlasti erakordselt valedeks.
EMORi 2006 andmed on ju ametlikult üleval http://www.emor.ee/arhiiv.h…
Sellest aastast hakkab EMOR sarnaselt muule maailmale internetireklaami arvestama, liites sinna ka erinevate kuulutustesaitide käibed (classifieds), millega juba täna on netireklaami osakaal turul 10%.
Jah, ma olen natuke silmahaige. Ma isegi vaatasin sinna emorisse aga jäi kuidagi kahe silma vahele.
Selle täpsustuse puhul pakuks käesoleva aasta mahuks 85-95 miljonit.
2007 arvan, et 150 miljonit koos tasuliste kuulutuste portaalidega.
auto24, cvkeskus.ee, cv.ee, hyppelaud.ee, kv.ee, city24, osta.ee, Soov.ee, kuldnebors.ee, lisaks ehitusportaalid, infoportaalid,