Jaekaubanus ja internet
Mida annab internetis kohalolek jaemüüjale? Päris palju! Tuleb välja, et tänu internetile minnakse poodi ja ostetakse kaupu peaaegu kakskorda suurema summa eest, kui internetipoodides kulutatakse. Kõige rohkem annab see tunda suure osalusmääraga toodete juures koduelektroonika, mööbel ja muud suuremad ostude puhul.
Kuigi seda on küllaltki raske mõõta, siis ka esmatarbekaubad võivad internetiturundusest märgatavat kasu lõigata. Eraldades eelarvest suurema osa internetikanalitele on nii Unilever (Dove), kui ka Colgate (Colgate Total) saavutanud mõõdetavalt paremaid tulemusi nii brändi tuntuse suurendamisel kui ka tarbijate ostusoovi suurenemise läbi. Colgat’i tulemused näitasid, et ilma interneti kasutama oleks vaja samade tulemuste saavutamiseks suurendada meedia eelarvet 23%.