Koduleht Elionist

Juhuslikult avastasin täna sellise asja, et Elion on hakanud kodulehtede tegemist pakkuma. Asi töötab kuumaksu najal ja kõige kallim paketi nimega „E-äri koduleht“ maksab 399 krooni kuus, millele lisandub käibemaks. Kujunduseks saab valida ühe kuueteistkümnest olemasolevast mallist. Novembris on katsetamiseks kõik paketid tasuta.

Kogu asi ise töötab Welisa sisuhaldusel, mis näib olevat Elioniga leivad ühte kappi pannud. Seda viimast ma ei tea vaid oletan nende lehe põhjal.

Olen juba aastaid mõelnud, miks Elion ei ürita hot.ee/minujubelahefirma saidi omanikelt raha kätte saada. See tundub olevat samm selles suunas. Üldisele veebimaastikule mõjub see loodetavasti positiivselt, sest nüüd ületavad ka hästi odavad veebid mingi esteetilise taseme (neid saab ilmselt küll väga palju sarnaseid olema).

Huvitav, kuidas selline asi üldisele veebiehitamise hinnatasemele mõjub? Elionil peaks ju jõudu jätkuma, et oma sõnumit potentsiaalsete klientideni viia ja veenda neid selles, et veebi eest pole mõtet paarkümmend tuhat maksta, kui meilt saad paarisaja krooniga kuus. Nagu nad ise ütlevad:

Väga raske on teha koostööd partneritega, kes panevad su tellimuse järjekorda mitmeteks kuudeks. Selle ajaga võivad parimad tehingud muutuda sinu jaoks ammu minevikuks. Elioni Äri kodulehe tellimine võtab 5 minutit ning teist samapalju läheb aega selleks, et kõige vajalikum info oleks internetis kõigile kättesaadav.

You may also like...

4 Responses

  1. sven says:

    Priit, see tähendab seda, et me peame oma ajusid ka kiiremini liigutama hakkama.

    Ei saa olla nii, et Elion tuleb, näeb ja võtab!

  2. Anc says:

    Ohh, need ju puha säästuveebid. Ja ega paremad saakski olla, sest muidu s.tub Krabi enese leiva sisse (Welisa nimelt Krabi "vaese firma projekt")
    Rootsimaine hostingukompanii annab selliseid templiite tervelt 200 tk teenusega kaasa. Tasuta! Ja terve Rootsi ikka mingeid MS Wordis ja aspis kokku keeratud käkke täis.
    Muuseas – Dacia pole ka turuliider, kuigi kampaaniahind ca 104 kilo koos käibekaga.

    (Tammsaare tuli meelde – Mauruse kool…
    Miralda Marilda…
    Aga ka:
    Nike Neki…
    Adidas Adibass…
    Elisa Welisa…)

  3. kixs says:

    Dacia pole turuliider küll aga müüb ikka oma plekk kirste päris edukalt juba. Elionil on aga eelis et võtab hot.ee andmebaasi vaikselt ette ja hakkab seal oma lehti panema valiku ette et näe blokime konto ära valige meie tasuline teenus mis on nii lihtne tore ja hea. Olete ju juriidiline isik hot.ee on ikka esmajärjekorras mõeldud eraisikutele.
    Peab seda hot.ee reeglistiku uurima kuidas seal juriidilisi isikuid käsitletakse. Mina küll Elioni asemel paneks kui pole veel pandud kohe kohe sinna sisse et teenus mõeldud kasutamiseks eraisikutele mitte kasu teenivatel eesmärkidel kasutamiseks.

  4. priit says:

    Ma pole ancuga päris nõus. Säästuveebi on ikkagi „sõbra-korea-onupoja-it-ässast -peremehe“ tehtud sait. Kui välja arvata see, et kujundusi on praegu vähevõitu, siis muud küll ei oskaks ette heita. Mootor on ok. Server on ok. Noh, internetiturundus võiks vähe rohkem fookuses olla, et oleks tehnilise poolepealt otsingumootoritele parem, aga muud nagu küll ette ei heidaks.

    Defineeri säästuveeb. Kindlasti ei ole kriteeriumiks hind.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.