Kuidas reklaam internetis mõjutab offline jaemüüki?
Jaemüügi puhul on palju võimalusi klientidega kontakti saamiseka ja internet aitab neid veelgi laiendada. Kõige lihtsamaks meetodiks on kõigi oma kampaaniate kajastamine ka internetis. Kuidas aga reklaam internetis mõjutab tarbijate käitumist poes ei ole väga palju uuritud.
Täna jäi mulle silma ACNielsen and Yahoo! poolt 2004. aastal läbi viidud uuring, mis näitab, et seos on olemas ja täiesti märgatav. Reklaam internetis mõjutab toidu, hügieenitoodete ja tarbekaupade müüki, uuringus vaadeldi näiteks PepsiCo, Kraft, Unilever and Nestlé tooteid ja kampaaniaid. Oluline on ka see, et pea alati on tulemused olnud oodatust paremad.
Inimesed veedavad üha rohkem aega internetis ja seega on aega ka jaekaubandusel sellele tähelepanu hakata pöörama. Neti.ee keskkonda külastab nädalas üle 560 tuhande inimese, sellega ei suuda võistelda mitte ükski teine meediakanal.
Kuna Eesti on USA trendidest mõnevõrra maas, siis on see aeg meil praegu kätte jõudnud, millal jaekaubandus ja tarbekaubad peaksid tõsisemalt internetikampaaniatega tegelema hakkama.
Sevenline kogemus jaekaubandusega ja internetikampaaniatega on näidanud, et see töötab. Inimesed vaatavad internetist ja siis lähevad poodi ostma.