Kulutused internetireklaamile suurenevad

Bloomberg kirjutab, et 2006. aastal suurenevad kulutused internetireklaamile kiiremini, kui analüütikud seda varem ennustasid. Credit Suisse First Boston analüütik Heath Terry on suurendanud oma interneti reklaamikasvu prognoosi 21 protsendilt 32 protsendile ning 2006. aastal kulutatakse reklaamile internetis 16,6 miljardit dollarit. Sellelt aastalt oodatakse reklaamklippide (rich media) jõudmist massidesse.

Eesti kohta sellised andmed puuduvad. Kindlasti kasvab ka meil internetireklaami maht, aga kui palju seda võib ainult oletada. Eesti internetiteklaamimahu kohta infot otsides sattusin sellisele huvitavale artiklile aastast 2001: Margus Järv: Tee eikuhugi.

You may also like...

2 Responses

  1. graafik says:

    päris huvitav on 5 aastat hiljem seda lugu lugeda…ja ka eneseõigustuseks jätkub ka ruumi: reklaam tiksub interntti küll ,aga kas ikkagi mitte liiga aeglaselt?

  1. November 30, -0001

    Kulutused internetireklaamile kasvavad

    Üha suurema osa ettevõtete turunduseelarves on koht ka internetil. Outsell korraldas uuringu, mille tulemustest nähtub, et 80 protsenti reklaamijatest kasutavad kanalina ka interneti ja see number peaks…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.