Mees hammustas koera
Nielsen//Netratings tuli välja andmetega, et reklaam otsingumootorites kasvas viimase poole aastaga 16%. Mee on muidugi huvitav aga taoline kas on toimunud juba aastaid ja kõigi näitajate kohaselt jätkub veel vähemalt paar kolm aastat.
Üllatav on nende tulemuste juures hoopis see, et Yahoo! otsingupõhine reklaam kasvas viimase kuue kuuga 21 protsenti aga Google’i oma samal ajal vaid 14 protsenti. Google on reklaamide avaldamise üldarvult küll Yahoo!’st kaugel ees (jaanuaris avaldati 41,1 miljardit reklaami ja Yahoo’l oli see number vaid 23,2 miljardit), kuid fakt, et Google ei juhi mingis otsingutega seotud valdkonnas, isegi kui see on vaid kasvu kiirus, on üllatav.
Otsingupõhine reklaam üha kasvab ja kasvab ning mingi hetk peaks kätte jõudma aeg, kus kontakti hind hakkab jõudma samasse klassi, mis muudes meediakanalites. Täna on see siiski üks kõige efektiivsemaid kanaleid oma kodulehele külastajaid tuua.