Mida jälgida uudiskirjade saatmisel
ClickZ kirjutab seitsmest faktorist, mida uudiskirjade ja kommetsmailide saatmisel jälgida (Watch Your Step: Seven E-Mail Landmines).
Hoidke oma andmebaasil silma peal. Kasu saadetud mailidest väheneb 55% iga poole aastakohta, kui te oma andmeid pidevalt ei uuenda.
Jälgige, milline on teie emailide kogumise poliitika. Andke inimestele teada, kui tihti ja miks te kirju saadate, kuidas sellest lahkuda saab jne. Pärast registreerumist kliendile saadetav kiri on ilmselt üks kõige olulisemaid kirju, mida te temaga vahetate. Jälgige, et teie lubadused oleksid vett pidavad. Et, vältida oma kirjade kohest kustutamist on soovitav kiri saate konkreetsele adressaadile ja asjakohase pealkirjaga. Kirja saajal peaks meenuma miks ta selle kirja sai.
Nagu eelnevalt mainitud, uudiskiri peab tähelepanu tõmbama eelvaateaknas ja sellega ennast lugema meelitama. Proovige sinna mahutada firma logo ja pealkiri, mis paneks kasutaja ka ülejäänud kirja lugema.
Olge isiklik! Postitustarkvara võimaldab teil, oluliste kulutusteta, iga kliendi poole isiklikult pöörduda. Tehke seda. Personaalne lähenemine suurendab oluliselt tagasisidet ja teie tegevuse tulemuslikkust.
Vaadake üle veebilehed, kuhu te emailist suunad ja andke neil edasi sama sõnumit, mida emailis. Analüüsige oma veebilehe statistikat ja tehke kindlaks, mis töötab ja mis mitte.
1 Response
Tehke oma uudiskiri!
Tehke oma uudiskiri!
Uudiskirja üheks olulisemaks tulemuseks on see, et te saate koguda olemasolevate ja potentsiaalsete klientide e-posti aadresse ning saate nende nõusoleku neile aegajalt infot…