Märksõnapõhine reklaam Google’s
Sattusin täna Google’is vaatama päringut new york hotels. Minu Google’i seaded on määratud nii, et mulle kuvatakse korraga 100 otsingutulemust. Juhuslikult märkasin, et paremas servas on päris palju reklaame, siis vaatasin, et neid on ikka väga palju ja otsustasin kokku lugeda. Tulemus: märksõna new york hotels puhul kuvab Google 78(!) reklaami. Jah, tean, et travel on otsingutes väga konkurentsitihe valdkond ja New York on väga populaarne sihtkoht aga need 78 reklaami aitasid oluliselt paremini seda tunnetada.
sa lisa oma query lõppu veel &gl=us kui tahad "palju" reklaami näha.
Huvitav. Selge, et paremas tulbas olevad reklaame on nii rohkem aga samas puuduvad tulemuste kohal olevad reklaamid. (Neid tegelikult enam osta ei saa ja kõik, mis täna näha on jäänukud aastate tagustest diilidest).