Nimetu
Tegelen parasjagu oma auto remontimisega. Selle tegevuse käigus on silma jäänud, et kogu kliendisuhtlus on anonüümne. Jagatakse visiitkaarte, millel pole nime, inimesed ei tutvusta ennast ja kodulehtedel on vaid anonüümne tagasiside vorm või info@ mailiaadress.
No autofirmad autofirmadeks nad võibolla ei tea turundusest midagi aga sama kehtib ka paljude suurte ettevõtete kohta, kellel peaks küll raha jaguma, et endale natuke konsultatsiooni sisse osta. Mida suurem ja „jaem“ mingi ettevõte on seda anonüümsem ja külmem on suhtlemine. Olenemata sellest, et massimeedias üritatakse meile turundusvasaraga vastu pead virutada ja täiest kõrist karjuda „me hoolime“. Ega ikka ei hooli küll. Niipea kui probleemid tekkivad asutakse kaitsepositsioonile ja üritatakse kogu vastutus kliendile veeretada. Viidatakse lepingule ja öeldaks, et seal on ju täpselt kirjas, et meie oleme ässad ja sina putukas vaata ise kuidas hakkama saad.
Mina inimesena tahaks ka inimestega suhelda. Tunnistan, et ma ei tea täpselt, millise kulu tekitab anonüümsusest loobumine ja klientidega hästi suhtlemine aga ma oleksin küll nõus natuke rohkem maksma, selle eest et minusse kui inimesse suhtutaks.
asja teine pool: ma jagan ka meelsamini oma nimetuid visiitkaarte. sest meil on graafikuga töö ja seega mind pole iga päev tööl. ja kui klient mailib mulle nt päeval, kui mind pole tööl ja pole ehk ka järgmisel päeval, siis on ta jälle pahane, et miks talle ei vastata.
muidugi on kannatlikke kliente, kes sooviad suhelda vaid ühega meist ja see pole probleem – kuni see neile sobib.
Pilleriin: outofoffice?
Priit: Täiesti päri. Lisaks on enamik veebilehti kirjutatud umbisikuliselt ja külmalt-kuivalt
out of office.. njah, ennast tundes unustan ma selle peale. lihtsam on ajada asju üldises mailis, kus iga saatja paneb oma nime ja telefoninumbri alla 🙂