Sevenline internetiturundus Blog
Palju õnne teie võitsite! Täna saabus see päev, kus kommentaaride arv Sevenline internetiturundus ajaveebis ületas postituste arvu. Hurraa! Aitähh kõigile, kes võtavad vaevaks oma arvamust avaldada. Nii tekib arvamuste paljusus ja lugeja saab aimu...
Podcasting News kirjutab, et Marketing Sherpa poolt läbi viidud uuring näitas, et ajaveebid ja podcastid on väga tõhusad vahendid turundamaks tehnoloogia sektoris. Eriti hästi toimisid ajaveebid teenuste ja tarkvara müügil, kus kolmandik turundajatest nimetas...
1024×768 on resolutsioon, mis on umbes kahe kolmandiku kasutajate monitoridel. Enamus fikseeritud laiusega lehti on tänapäeval tehtud 800×600 resolutsiooniga monitoridele. Nii väikest resolutsiooni kasutab, olenevalt keskkonnast, 5-10 protsenti külastajatest. Ülejäänutel on resolutsioon suurem*. Mul...
Sellise suurepäras üldistuse peale on tulnud David Meerman Scott. Tegemist on päris asjaliku tegelasega, kes on kirjutanud sellise põneva raamatu nagu Cashing In With Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn...
JupiterResearch ennustab, et aastaks 2011 moodustab reklaam internetis 9 protsenti kogu reklaamimahust USAs. Ma suhtun kuidagi väga skeptiliselt sellesse numbrisse. Täna moodustab internetireklaam 6 protsenti kogu USA reklaamikulutustest. Ma ei tahaks kohe kuidagi uskuda,...
Vahelduseks natuke lõbustusi ka. Leidsin siit ajaveebist põneva testi, mis mõõdab, kui suur arvutinohik sa oled. Ma ei teagi, kas nüüd häbeneda või uhkust tunda aga tulemus on siin. What does this mean? Your...
Valeklikid Google reklaamidel on paljudele inimestele pinnuks silmas ja nad arvavad, et tegemist on jube suure probleemiga. ZDNet kirjutab, et klientide rahustamiseks otsustas Google hakata näitama, kui palju on nii öelda valesid klikke. Google...
Mõni aeg tagasi viitasin sellisele andmete visualiseerimisele nagu Gapminder. Nüüd leidsin tänu Guy Kawasaki postitusele video, kus Gapminderi üks autoritest sellel teemal sõna võtab (Hans Rosling esitluse video NB! 68MB). Soovitan seda kõigil kindlasti...
Olen viimasel ajal pea kõikide olulisemate saitide puhul asunud üha rohkem Google Analyticsit tarbima. Täna sain siis vastu nina. Nimelt otsustas üks Google Analyticsi konto mingil põhjusel tegutsemast lakata ja statistikas on ca 16-tunnine...
Sattusin sellise õpetliku loo peale, kus Steve Pavlina kirjutab, millised on 10 Reasons You Should Never Get a Job. Ma olen olnud endale tööandjaks juba üle üheteistkümne aasta. Sega ei ole selline mõtteviis mulle...