Sevenline internetiturundus Blog
Käisin täna SEBi internetipangas ja märkasin, et arvel on liiga palju raha. Olin paanikas, mida nüüd teha! Pikaks ajaks ei taha raha kinni panna. Vajutasin reklaamile, mis ütles „Loe ettevõtte vabade vahendite paigutamisest siit“....
E!UK-il käidud! Kuna mu praegune päevarežiim ei võimalda pikki pause pidada, siis jõudsin kohale hilja ja pidin lahkuma vara. Hoolimata sellest sain kahe väga huvitava ettekande osaliseks. Tulevik: Craig Hanna: Atomiseeritud veeb ja Jon...
Aegajalt olen mõnede ettevõtete puhul täheldanud seda, et infot ei taheta veebi panna. Argumentiks on näiteks see, et kui me kliendile veebis info kätte anname, siis ta ei tule meie juurde ja me ei...
Tagant järele võib see ilmselge tunduda, aga täna arutasime Sauruse Renéga, kas Ü peaks URLis olema U või Y. Õige vastus tundub olevat U. Kui näiteks lüüa Googlesse üritused või uritused, siis on tulemused...
Bännerite, kampaanialehtede ja pakkumiste testimine on väga oluline ja aitab tihti kordades rohkem külastajaid tegutsema panna. Leidsin sellise koha nagu Jonathan Mendez’i blogi, milles peamiselt sellest räägitaksegi. Paar huvitavat pealkirja sealt: Multivariate Element Test...
Sülearvutitel on nuppude nappuse tõttu kasutusel funktsiooniklahv Fn. Otsin endale asendusarvutit ja ei leia! Klaviatuuril paikneb see klahv Ctrl-klahvi kõrval. Mõned tootjad on otsustanud, et nemad teevad standardse klaveri ümber ja panevad alla vaskusse...
Kui JavaScript- ja Flash-lingid hakkavad Googlele juba arusaadavaks saama, siis vormid on siiani olnud Googlebotile ületamatuks takistuseks. Nüüd on Google võtnud ette projekti, mille käigus üritatakse täita veebivorme ja indekseerida selle tulemusena saadavaid lehti....
Aarne lehelt leidsin testi: Test Your Techno Tolerance!. Ma olin päris kindel, mis vastuse ma saan ja tulemused ei üllatanud. You Score as a Transhumanist-Biotech Transhumanists believe that humanity can and should strive to...
Guardian ja New York Times kirjutasid neuromarketingist. Ajuskänneerimise arenemisel on võimalik teadlastel ja turundajatel üha paremini mõista, mis meid ostuotsuseid tegema paneb. Kui siiani on ostukäitumise kohta infot saadud uuringute ja küsitluste abil, siis...
The Networked Readiness Index 2007–2008 rankings paneb Eesti 20. kohale, pärast Jaapanit ja enne Prantsusmaad. Palju õnne meile 🙂