Sevenline internetiturundus Blog
Nagu mõned kommenteerijad on märganud tuleb nüüd kommentaari postitamiseks kalkulaator välja otsida ja üks matemaatika ülesanne lahendada. Loodan, et see ei vähenda märgatavalt kommentaaride arvu (mida on niigi vähe). Tõlkisin selle nüüd ka eesti...
Kunagi varem rääkisin ka keeleteemal aga erilist tagasisidet ei saanud. Proovime uuesti 🙂 Viral marketing, buzz marketing, word of mouth – kas keegi oskab neile suupäraseid eesti keelseid vasteid pakkuda? Mulle jäi kõrva ühe...
Steve Rubel kirjutab, et nüüdsest saab Google videotele viidates ära näidata ka konkreetse koha video sees. Selleks on vaja lisada video URLile vaid ajakood. Näiteks kui vanasti pidin viidates ütlema, et kerige x minuti...
Charles Arthur kirjutab Guardiani artiklis What is the 1% rule?, et keskkondades, kus külastajad saavad ise sisu lisada teeb seda aktiivselt umbes üks protsent kasutajatest. Kümme külastajat osalevad vestluses kommentaaride või soovitustega ja ülejäänud...
Gonzo Marketing: Winning Through Worst Practices on ühe Cluetrain Manifesto autori, Christopher Locke, sellest kuidas tegelikult turundama peaks. Tegemist on raamatuga, mis jätkab teemat, et vana meedia teleklippide ja trükireklaami veebi üle toomine bännerite...
Viimased kaks nädalat olen nagu orav rattas olnud. Täna sai lõpuks üks suur töö valmis ja nüüd peab küll rihma maha laskma. Sestap põrutan Saaremaale puhkusele. Väga kaua ma ei puhka ja tagasi tsivilisatsiooni...
Leidsin lühikese ja ülevaatliku artikli sellest kuidas internetis inimestega suhelda. Millised o nende soovid ja vajadused. Artikli iv a võtab kokku järgnev tsitaat. People are insecure; give them confidence. People want to feel special;...
Guy Kawasaki esineb oma The Art of the Start raamatu teemalise ettekandega. Hea nagua alati aga seekord veel ekstra valitud salvestus, mis pälvis eriti hea publiku vastuvõtu.
Tegelen parasjagu oma auto remontimisega. Selle tegevuse käigus on silma jäänud, et kogu kliendisuhtlus on anonüümne. Jagatakse visiitkaarte, millel pole nime, inimesed ei tutvusta ennast ja kodulehtedel on vaid anonüümne tagasiside vorm või info@...
Lugesin läbi Seth Godini Unleashing the Ideavirus (võrgust täitsa tasuta saadaval) ja pean tunnistama, et väga asjalik oli. Juttu on seal ikka sellest , kuidas inimestele tuleb anda seda, mida nad tahavad ja kuidas...