Sevenline internetiturundus Blog
Joseph Jaffe riputas oma bloggi üles presentatsiooni A World without Advertising slaidid. Kuigi slaidid pole presentatsioon, siis mõtlema panevat materjali jagub seal nii nädalavahetuseks, kui pikemakski. Toodud mõttelend on heaks täienduseks sellele kirjatükile –...
…on teadagi tänamatu tegevus. Eesti onlinejaekaubanduse asjus tausta uurides jäi silma kaks huvitavat artiklit. Üks 2001. aasta maist, mis ennustab, et aastaks 2005 kasvab onlinejaekaubanduse maht 104 miljardi dollarini. Teises aga tõdetakse, et 2005....
Huvitav, et meie tiigrihüppe, e-valimiste ja skaibimaal, kus interneti kasutab 700 tuhat inimest on interneti teel kaupu ostnud vaid 6 protsenti internetikasutajatest (ligikaudu 42-45 tuhat inimest). 14 protsenti internetikasutajatest arvab, et nad võiksid võrgu...
CNN/Money toob välja 25 firmat, millest võiks saada järgmised microsoftid või googled. The Next Net 25 annab hea ülevaate, mis suunas liiguvad internetiteenused.
Mida annab internetis kohalolek jaemüüjale? Päris palju! Tuleb välja, et tänu internetile minnakse poodi ja ostetakse kaupu peaaegu kakskorda suurema summa eest, kui internetipoodides kulutatakse. Kõige rohkem annab see tunda suure osalusmääraga toodete juures...
Web pages that sell: Best practices from successful sites loetleb mitmeid faktoreid, mis panevad online poe paremini tööle. Kuigi artikkel on juba peaaegu poolteist aastat vana , tundub sellel olev info ka täna ajakohane...
Sain paar päeva tagasi sellise küsimuse: millise rahasummaga peab arvestama nii olemasoleva uuendamise kui ka täiesti uue kodulehe loomise puhul? Minu vastus on pikk ja segane aga loodetavasti annab otsad kätte, millest alustada. Sellele...
HorsePigCow on kirjutanud suurepärase artikli, kuidas oma urundust inimlikumaks muuta: Marketing in the post-Cluetrain era toob välja 10 punkti, kuidas Cluetrain Manifestot ellu rakendada.
Dig Tank kirjutab kõige olulisematele asjadele, mida silmas pidada kliendiga suhtlemisel: Tell me clearly who you are, and why you are contacting me. Tell me clearly what you are, or are not, going to...
PricewaterhouseCoopers ja Interactive Advertising Bureau andmetel kulutati 2005. aasta viimases kvartalis internetireklaamile 3,6 miljardit dollarit, mis on 35 protsenti rohkem, kui 2004. aastal. Kokku hinnatakse 2005. aastal internetireklaamile kulunud raha 12,5 miljardile dollarile, mis...