Sevenline internetiturundus Blog

Mis mind närvi ajab? 1

Mis mind närvi ajab?

Tegelikult ei ole küsimus selles, mis mind närvi ajab vaid hoopis mis sind, lugejat, www.sevenline.ee ja www.sevenline.ee/blog all olevatest asjadest närvi ajab või ei meeldi või hoopis meeldib. Mis vajaks kohendamist, mis igaveseks hävitamist...

Guy Kawasaki innovatsioonist 1

Guy Kawasaki innovatsioonist

Täna paistab olevat video päev. Alustuseks Seth Godin ja nüüd Guy Kawasaki. Guy Kawasaki on edukas riskikapitalist, autor (The Art of the Start) ja esineja. Tema ettekanne UCLAs on nauditav väga mitmel tasemel. Peamine...

Seth Godin Google’is 2

Seth Godin Google’is

Seth Godin, Lilla Lehma autor, esines Google’i töötajatele, teemadeks kaasaegne turundus, kuidas teistest erineda ja mis on inimestele oluline. 48 minutiline ettekanne on saadaval läbi Google Video: All Marketers are Liars – Seth Godin...

Typo3 tõlkimine 0

Typo3 tõlkimine

Typo3 on üks väga vinge open source projekt ja tegemist on eriti võimsa sisuhaldustarkvaraga. Typo3 jookseb 200 000 serveris ja kogukonnas on üle 27 000 liikme. Eestis pakub Tyop3 baasil teenuseid Active Systems. Praegu tegelevad nad...

Testige, testige, TESTIGE!!! 3

Testige, testige, TESTIGE!!!

Internetiturundus on tihedalt seotud tehnoloogiaga ja seal kipub aegajalt ikka midagi viltu minema. See on põhjus, miks üheks tähtsamaks nõuandeks internetiturunduses on: “Testige, testige, TESTIGE!!!” Kui te tahate, et külastaja lehel midagi teeks, siis...

RSS-i kasutajad ei tea, et nad RSS-i kasutavad 1

RSS-i kasutajad ei tea, et nad RSS-i kasutavad

Nielsen//NetRatings poolt läbi viidud uuring (tulemuste ülevaade, slaidid) näitab, et enamus kasutajad, kes RSS-i kasutavad ei tea, et nad RSS-i kasutavad. Ameerikas ja Suurbritannias on 75 miljonit RSS-i kasutajat ja vaid vähem kui kolmandik...

Tähelepanumajandus 0

Tähelepanumajandus

Mida me kõik tahame? Tähelepanu! Tähelepanu tahame endale ja oma kodulehele, ajaveebile, toodetele, firmale ja nii edasi jne. Eturundusel andis Peeter Marvet ülevaate sellest, mida teha, et inimeste tähelepanu ära teenida. Mõned huvitavamad mõtted,...

Kuidas Neti tulemusi reastab? 2

Kuidas Neti tulemusi reastab?

Mulle esitati mõni päev tagasi selline küsimus Neti otsingumootori teemadel: Mulle on alati mõistatuseks jäänud neti.ee otsingus positsioneerimine. Google otsingu põhimõtetest on räägitud küll, aga neti oma tundub olevat hästi varjatud saladus. Kas sa...

Reklaam 2.0 4

Reklaam 2.0

Advertising 2.0 on Paul Beelen’i nägemus reklaamist ja turundusest ning sellest, kuidas uued tehnoloogiad neid valdkondi muudavad. Üheks sõnumiks on see, et demokraatliku ülesehitusega internet lagundab harjumuspärast, ülalt alla, turundust ja asendab selle paljude...