Sevenline internetiturundus Blog
Lingid on üks olulisemaid komponente lehe populaarsuse kasvatamiseks ja ka otsingumootorites parema positsiooni saavutamiseks. Skype on linkide kogumise suurelt ette võtnud, lubades oma eestikeelsele ajaveebile viitamise eest tervelt viis Skype stardipaketti.
Üha suurema osa ettevõtete turunduseelarves on koht ka internetil. Outsell korraldas uuringu, mille tulemustest nähtub, et 80 protsenti reklaamijatest kasutavad kanalina ka interneti ja see number peaks aastaks 2008 jõudma vähemalt 90 protsendini. Need...
Internetikasutajad külastavad üha rohkem otsingumootoreid. Ameeriklased sooritasid 2005. aasta detsembris 55% võrra rohkem otsinguid, kui 2004. aastal. Kokku sooritati Ühendriikides 2005. aasta detsembris 5,1 miljardit otsingut. Nielsen//NetRatings uuringut kommenteerides ütles firma analüütik, et tegemist...
Millised on inimeste arvamused emailiturunduse alal, mida peetakse spämmiks ja milline on inimeste suhtumine sellesse. Anne Holland ja Stefan Tornquist’i presentatsioonist on saadaval nii slaidi, kui ka ligi tunni pikkune audiosalvestus. Huvitav materjal kõigile,...
Guy Kawasaki kirjutab oma ajaveebis partnerlusest. Miks kellegagi sõprussuhteid luua ja miks seda mitte teha. Pöörake tähelepanu rahale. Kui partnerlus kajastub pangaarvel on sel jumet, kui aga mitte siis on tõenäoliselt tegemist ajaraiskamisega. Ühe...
Internetiarhiiv, Wayback Machine, suurendas oma andmebaaside mahtu 15 miljardilt arhiveeritud lehelt 55 miljardi leheni. Kuigi arhiiv ei sisalda kõiki lehti on see siiski suurim kollektsioon veebi ajalugu. Huvitav on vaadata Eesti suurfirmade esimesi veebikatsetusi....
Täna algab eu domeenide registreerimise teine etepp (Sunrise 2) ja sellega laieneb registreerijate ring. Nüüd saab valida domeeninime, mis on firmanimi, ärinimi, registreerimata kaubamärk, kunsti- ja kirjandusteose nimi (distinctive titles of protected literary and...
David Sifry annab oma blogis ülevaate ajaveebinduse arengust ja praegusest olukorrast. Postitust lühidalt kokku võttes võib öelda, et ajaveebe on nagu seeni pärast vihma ja tuleb üha juurde. Technorati on tänaseks üles lugenud 27,2...
Guy Kawasaki on riskikapitalist ja kahekümne aasta pikkuse kogemusega esineja. Ta kirjutab oma ajaveebis, kuidas esineda nii, et see kuulajatele tõsiselt muljet avaldaks (How to Get a Standing Ovation). Ta on võtnud oma kogemuse...
Stanfordi Ülikooli lehelt leiab nimekirja asjadest, mis on olulised oma kodulehe usaldusväärsuse suurendamiseks. Tulemused põhinevad aastate pikkustel uuringutel, millel osales üle 4500 inimese. Peamised usaldusväärsuse faktorid on järgmised: 1. Inimestel peab olema lihtne teie...