Sevenline internetiturundus Blog
Tekstide kirjutamisel tuleks kasutada võimalikult vähe asesõnu ja üldisi nimetajaid nagu tooted, teenused, meie jne. Nende asemel on soovitav kasutada märksõnu, mis iseloomustavad teie lehte ja on seotud teie põhitegevusega. Iga artikkel peaks keskenduma...
Paljud kirjutavad sellest, mis võiks olla olulised trendid 2006. aastal. Philipp Lenssen kirjutab oma ajaveebis Google Blogoscoped, millised nähtused võiksid 2006. aastal oma lõpu leida: 10 Web Trends That Should Die in 2006.
Bryan Eisenberg kirjutab ClickZ.com’is, millised on tema arvates olulised suunad, mida 2006. aastal järgida, et oma koduleht üha paremini tööle panna. So our gift to you is seven profound thoughts that, if expounded upon,...
Ja ongi käes! Kes oleks osanud arvata! Head uut aastat ja edu kõigile. Iga aastaga muutub internet meie elus üha olulisemaks. 2006. aasta ei ole selles osas mingi erand nii, et pidage sellel lehel...
Teatava mailiserveri konfiguratsiooni, hmm…, eripära tõttu on alates 3. novembrist osa mulle saadetud kirju rändama läinud. Õnneks pole neid palju, vaid 43 tükki, ja nüüd on nad lõpuks käes. Vabandan aga kõigi ees, kes...
12. jaanuaril 2006 toimub Äripäeva seminar teemal Kuidas valida interneti sisuhaldustarkvara? Seminari annab osalejatele ülevaade kodulehtede, tellimiskeskuste ja veebipoodide haldamise tarkvaradest, nende võimalustest ning põhitõdedest, kuidas tuleks nende vahel valida. Üritus kestab terve päeva,...
Digital Paper viitab Saldo artiklile, milles kirjutatakse, et ajaveebid ja wikid on uueks laineks veebisuhtluses ja ka turundusinimesed on nende vahendite potentsiaali avastamas. Nüüd on uusi vahendeid üle võtmas äriringkonnad. USAs kasutab ajaveebe info...
Kuidas teha kergesti kasutatavat kasutajaliidest kodulehele, intranetile või tarkvarapaketile? Usablility ekspert Jakob Nielsen ütleb, et ära kuula, mida kasutajad sulle räägivad vaid vaata, mida nad tegelikult teevad. Ärge uskuge, mida kasutaja ütleb, et ta...
Häid pühi kõigile. Tänasest kuni aasta lõpuni on postituste tihedus väga juhuslik. Uuesti võtame täiskäigu sisse juba uuel aastal. Soovin kõigile kõike kõige paremat!
ClickZ Stats on teinud ülevaate kõigi suuremate otsingumootorite 2005. aasta populaarsematest otsingutest. Kaasatud on Google Zeitgeist, America Online, Yahoo! Search, Ask.com, Lycos Top 50 ja Dogpile. The Year in Search: A 2005 Review. Ma...