Google Zeitgeist 2005
Mis toimus 2005. aastal ja kuidas paistis see otsingumootorite päringutes. 2005. aasta otsitumad sündmused, inimesed, loodusnähtuseda, filmid ja ilmingud võtab kokku 2005 Year-End Google Zeitgeist.
Mis toimus 2005. aastal ja kuidas paistis see otsingumootorite päringutes. 2005. aasta otsitumad sündmused, inimesed, loodusnähtuseda, filmid ja ilmingud võtab kokku 2005 Year-End Google Zeitgeist.
Hämmastaval kombel jõudsid Microsoft ja Mozilla omavahes standardis kokkuleppele. Eriti tähelepanuväärne on, et Microsoft hakkab kasutama Mozilla RSS ikooni. Tavaliselt nad koostöövalmidusega just ei hiilga aga seekord teenib MS küll pluss punkte. Ikoon ise...
Suur osa külastajatest jõuab sinu kodulehele pärast mingite sõnade sisestamist otsingumootorisse ja tulemustel klikkimist. Aga mida inimesed otsivad? Milliseid sõnu ja fraase kasutavad? Lühidalt peatusin selles oma varasemas postituses (Internetiturundus: Kuidas otsingumootorites paremat positsiooni...
Richard Edelman kirjutab oma blogis (His Master’s Voice–How Not to Select a Corporate Blogger), milline võiks olla ühe ettevõtte ajaveebnik. See inimene ei pruugi olla tippjuhtkonnast ja ta peaks olema: passionate, friendly, genuine, interesting,...
Kas teile ajavad ka enamus presentatsioone une peale? Vaata siia! Dick Hardt’i presentatsioon Identity 2.0. Viitan sellele ettekandele just nimelt vormi pärast, kuid ka sisu tasub jälgida. Natuke lisainfot Lawrence Lessig’ist ja presenteerimisest leiad...
USAs läbiviidud uuringu järgi on kõige paremad päevad uudiskirjade ja muude kommertsmailide saatmiseks parimad päevad esmaspäev ja reede. Nendel päevadel avab kirja kõige suurem protsent inimesi vastavalt 25,6% ja 27,0%. Kuigi protsentuaalselt avatakse kõige...
Nielsen//NetRatings värskest uuringust (PDF) selgub, et vahemikus juunist oktoobrini on otsingute arv otsingumootorites kasvanud 15%. Oktoobris teostati 5,1 miljardit otsingut.Suurima kasvu tegi läbi Ask Jeeves (77%), kui see oluliselt tulemusi ei mõjutanud, sest nende...
Salaturundus ehk stealth marketing (buzz marketing, undercover marketing, roach baiting) pole meil eriti levinud. See on tegevus, kus mingi (avaliselt sihtrühmas autoriteeti omav) tegelane tarbib reklaamiandja toodet selleks, et kaaslastes brändi või toote vastu...
Kuigi tegemist pole internetiturundus nõuannetega, siis silmaringi avardamiseks on hea sellele loole pilk peale visata. Peter F. Drucker jagab Wall Street Journalis nõuandeid, mida vältida oma ettevõtte tegevuses (The Five Deadly Business Sins). Artikkel...
Enamus inimesi ei loe veebis! Nad lasevad tekstist vaid silmad üle ja teevad selle põhjal otsuse kas tasub antud lehele aega kulutada või mitte. Mis püüab kasutaja pilku ja millest tuleks hoiduda. Kiire ülevaate...
Follow: