Sevenline internetiturundus Blog

Google Zeitgeist 2005 0

Google Zeitgeist 2005

Mis toimus 2005. aastal ja kuidas paistis see otsingumootorite päringutes. 2005. aasta otsitumad sündmused, inimesed, loodusnähtuseda, filmid ja ilmingud võtab kokku 2005 Year-End Google Zeitgeist.

RSS ikoon 4

RSS ikoon

Hämmastaval kombel jõudsid Microsoft ja Mozilla omavahes standardis kokkuleppele. Eriti tähelepanuväärne on, et Microsoft hakkab kasutama Mozilla RSS ikooni. Tavaliselt nad koostöövalmidusega just ei hiilga aga seekord teenib MS küll pluss punkte. Ikoon ise...

Märksõnad 1

Märksõnad

Suur osa külastajatest jõuab sinu kodulehele pärast mingite sõnade sisestamist otsingumootorisse ja tulemustel klikkimist. Aga mida inimesed otsivad? Milliseid sõnu ja fraase kasutavad? Lühidalt peatusin selles oma varasemas postituses (Internetiturundus: Kuidas otsingumootorites paremat positsiooni...

Kuidas kirjutada firma ajaveebi? 0

Kuidas kirjutada firma ajaveebi?

Richard Edelman kirjutab oma blogis (His Master’s Voice–How Not to Select a Corporate Blogger), milline võiks olla ühe ettevõtte ajaveebnik. See inimene ei pruugi olla tippjuhtkonnast ja ta peaks olema: passionate, friendly, genuine, interesting,...

Lessigi meetod presenteerimises 0

Lessigi meetod presenteerimises

Kas teile ajavad ka enamus presentatsioone une peale? Vaata siia! Dick Hardt’i presentatsioon Identity 2.0. Viitan sellele ettekandele just nimelt vormi pärast, kuid ka sisu tasub jälgida. Natuke lisainfot Lawrence Lessig’ist ja presenteerimisest leiad...

Maili saada reedel 1

Maili saada reedel

USAs läbiviidud uuringu järgi on kõige paremad päevad uudiskirjade ja muude kommertsmailide saatmiseks parimad päevad esmaspäev ja reede. Nendel päevadel avab kirja kõige suurem protsent inimesi vastavalt 25,6% ja 27,0%. Kuigi protsentuaalselt avatakse kõige...

Otsingute arv üha kasvab 0

Otsingute arv üha kasvab

Nielsen//NetRatings värskest uuringust (PDF) selgub, et vahemikus juunist oktoobrini on otsingute arv otsingumootorites kasvanud 15%. Oktoobris teostati 5,1 miljardit otsingut.Suurima kasvu tegi läbi Ask Jeeves (77%), kui see oluliselt tulemusi ei mõjutanud, sest nende...

Salaturundus 0

Salaturundus

Salaturundus ehk stealth marketing (buzz marketing, undercover marketing, roach baiting) pole meil eriti levinud. See on tegevus, kus mingi (avaliselt sihtrühmas autoriteeti omav) tegelane tarbib reklaamiandja toodet selleks, et kaaslastes brändi või toote vastu...

Viis surmapattu äris 0

Viis surmapattu äris

Kuigi tegemist pole internetiturundus nõuannetega, siis silmaringi avardamiseks on hea sellele loole pilk peale visata. Peter F. Drucker jagab Wall Street Journalis nõuandeid, mida vältida oma ettevõtte tegevuses (The Five Deadly Business Sins). Artikkel...

Tehke oma koduleht loetavaks! 0

Tehke oma koduleht loetavaks!

Enamus inimesi ei loe veebis! Nad lasevad tekstist vaid silmad üle ja teevad selle põhjal otsuse kas tasub antud lehele aega kulutada või mitte. Mis püüab kasutaja pilku ja millest tuleks hoiduda. Kiire ülevaate...