Sevenline internetiturundus Blog

Kodulehe optimeerimine 0

Kodulehe optimeerimine

Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on oluliselt efektiivsem tegevus, kui otsingumootorites reklaami ostmine. See vastab tõele iga mõõdetava näitaja puhul. Otsingutulemustest saabunud külastajad muutuvad suurema tõenäosusega tegutsejateks, kui reklaami kaudu teie lehele jõudnud kasutajad. Need näitajad...

Kuidas inimesed uudiskirju loevad? 0

Kuidas inimesed uudiskirju loevad?

Marketingsherpa on hakkama saanud suurepärase uuringuga emailiturunduse vallas. Suurt tähelepanu pööratakse lugeja silmade liikumisele. Mida vaadatakse esimesena, millele pööratakse rohkem tähelepani ja millele vähem (Eyetracking Testing Comes of Age: Recommended for Web, Search &...

GAP reklaam 1

GAP reklaam

OK, sellel klipil ei ole küll internetiturundusega muud seost peale selle, et see demonstreerib viral marketngi tegevuses … ja meie aitame sellele kaasa, sest see on lahe. Väga vinge reklaam GAP’ilt (Flash).

PR ja internetiturundus 0

PR ja internetiturundus

Internetiturundajad ja PR-inimesed hakkavad tasapisi mõistma, et kogu elektrooniline kommunikatsioon, pressiteated, artiklid ja uudised peavad olema optimeeritud ja arvestama otsingumootoritega, sest see kasvatab külastajate arvu. Greg Jarboe on pioneer otsingumootorite ja pressiteadete ühendamisel. Online...

49 nõuannet, kuidas oma saiti promoda 4

49 nõuannet, kuidas oma saiti promoda

GreatNexus Webmaster Blog toob välja 49 asja, mida oma lehe otsingumootoritele söödavaks tegemisel ja promomisel jälgida (49 SEO and Web Site Promotion Tactics). Mõned on suhteliselt triviaalsed nagu näiteks jälgige, et teie server peab...

Lingid 2

Lingid

Lingid on internet. Lingid on interneti liim, mis seob miljardid lehed ühtseks ülemaailmseks võrguks. Kuna lingid on internetis nii olulised, siis on nad olulised ka lehe positsiooni määramisel otsingumootorites. Lühidalt võib öelda, et mida...

FEED Validator 0

FEED Validator

Kui te oma veebilehelt või ajaveebist infot ka RSS-i abil välja lasete, siis oleks mõistlik kontrollida, et väljastatav XML kood oleks standarditele vastav. Selleks on hea kasutada Feed Vaildator‘it. Hämmastavalt paljud blogi- ja sisuhalduslahendused...

Mida jälgida uudiskirjade saatmisel 1

Mida jälgida uudiskirjade saatmisel

ClickZ kirjutab seitsmest faktorist, mida uudiskirjade ja kommetsmailide saatmisel jälgida (Watch Your Step: Seven E-Mail Landmines). Hoidke oma andmebaasil silma peal. Kasu saadetud mailidest väheneb 55% iga poole aastakohta, kui te oma andmeid pidevalt...

Kaebusteraamat 3

Kaebusteraamat

Ajaveebideajastul on üha olulisem jälgida, et teie kliendid ei läheks rusikas taskus minema. Meedia ei ole enam print-tele-raado, mida saavad kontrollida vaid suured, sest väikestel ei ole vahendeid ja tahtmist nendega tegeleda. Täna võib...

Referrer späm 0

Referrer späm

Referrer späm on tegevus, kus teie veebiserverisse esitatakse päringuid lootuses, et teie kodulehe statistika on avalik ja selle tegevuse käigus tekib link spämmiva lehe suunas. Kui te oma veebistatistikale olulist tähelepanu ei pööra siis...