Pakkumine on mõeldud ainult Teie firmale
Tänapäeval on hästi oluline isiklik suhe kliendiga. Seda eriti sellises pealetükkivas kanalis nagu e-post. Oluline oleks eelnevalt hankida ka adressaadi nõusolek kirja saamiseks ja saata talle infot mis teda huvitab ning talle kasuks võib olla. Täna hommikul sain suurepärase näite sellest, kuidas asju tegema ei peaks. Või siis, et peaks? Sest tähelepanu nad ju korraks said.
Mis minu tähelepanu võitis? Konkreetse isiku nimi ja mobiilinummer maili lõpus ja asjaolu, et “NB: Pakkumine on mõeldud ainult Teie firmale!”. Esmapilgul tundus kõik väga ilus ja õige, kui jätta välja see, et ma ei saanud aru miks just mulle selline pakkumine saadeti. Millest järeldati, et mul peaks olema erakordne huvi autorendi vastu?
Väikene kahtluseuss, et tegemist võib olla spämmiga ronis hinge ka selletõttu, et vastava kirja leidsin oma kolmelt erinevalt mailiaadressilt. Kokkuvõttes tundsin, et mulle on tüng tehtud. Võib olla olen hellahingeline aga see kiri oli minu jaoks ebameeldivam, kui mõni ravimispämm või geanitaalide suurendamist võimaldav teade.
Kui saadad sellise kirja ütleme 200 firmale ja sealt tuleb 20 vastust on see siiski kõige efektiivsem reklaamikanal. Sina ja teised nn. poweruserid saavad aru ,et see on späm või mis iganes, aga on veel 60000 netikasutajat, kellest suur osa loeb kõik kirjad läbi, mis neile tulevad. See on fakt. Algusaastatel katsetasin seda meetodit ka ise korra ja 200 firmast tuli ~50 vastust. Kuidagi 🙂 venis näole aga ma ei tahtnud siiski ülejäänud 150 silmis oma mainet kahjustada ja seega jäi see ainult 1x.
Kuid praegugi annan ma nõu e-maili põhisest turunduskampaania kohta, et see pole just kõige mõistlikum idee kliente leida. See on juba so 90’s asi see emaili teel reklaamimine. Sellest võiks kõik lõpuks aru saada, aga niikaua kuni on neid klikkijaid ei kao see kuskile.
See "pakkumine on mõeldud ainult Teie firmale" tuletas meelde ühe õpetaja koolipäevilt, kes igale klassile tunni alguses teatas, et see on kõige hullem klass tema õpetajaajaloos ;-).