Permission Marketing
Seth Godin’i Permission Marketing on põhjapanev raamat sellest, kuidas internetiajastul turundada. Kui täna hakkavad need mõtted juba mõnedele kohale jõudma, siis oma kirjutamise ajal olid nad lausa revolutsioonilised. Raamat on kirjutatud 1999. aastal, enne dotcom mulli lõhkemist ja seetõttu mõnes kohas päris kentsakas, näiteks öeldakse, et Amazoni looja Jeff Bezos on teel miljardäri staatusesse.
Oma sisult on raamat eesrindlik ka praegu, seitse aastat pärast kirjutamist ning võib arvata, et seal soovitatav turunduspraktika muutub aja jooksul valdavaks, sest huupi lahmimine muutub üha vähem efektiivseks.
Kui veel mõnda aega tagasi oli kehvade müüginumbrite raviks üks retsept – suurenda reklaamieelarvet, siis praeguseks on jõutud küllastumiseni ja meediast tulev sihtimata reklaam on muutunud ühtlaseks müraks.
Inimeste tähelepanu on piiratud ja seda jagatakse vaid vähestele. Selleks, et võita inimeste tähelepanu ja saada neilt luba endaga suhelda on vaja palju rohkem vaeva näha, kui lihtsalt suure reklaamivasaraga ringi vehkida.
Permission Marketing: Turning Strangers Into Friends And Friends Into Customers on kohustuslik kirjandus kõigile turundajatele. olenemata sellest kas nad tegutsevad internetis või mitte.