Testige, testige, TESTIGE!!!
Internetiturundus on tihedalt seotud tehnoloogiaga ja seal kipub aegajalt ikka midagi viltu minema. See on põhjus, miks üheks tähtsamaks nõuandeks internetiturunduses on: “Testige, testige, TESTIGE!!!” Kui te tahate, et külastaja lehel midagi teeks, siis kontrollige, et ta ka saab seda teha. Muidu ei ole ka kõige geniaalsematest turundusideedest mitte mingit kasu.
Kordan seda kõigile kogu aeg, sest olen ise mitmeid kordi selle reegli ignoreerimise eest vastu näppe saanud. Aga ju on mul endal mingi puue küljes, sest avastasin Sevenline lehel terve hulga tagasiside vorme, mis ei toiminud. Ja mitte, et nad oleks ära kulunud või töö käigus kannatada saanud, ei, seda mitte. Need vormid ei olnud mitte kunagi töötanud, sest keegi ei testinud pärast valmimist, kas nad töötavad. Tulemusena on hulk kliendikontakte rentslisse jooksnud.
Esmalt tahaks vabandada kõigi ees kes on vormi kaudu üritanud ühendust saada aga vastust pole saanud. Teiseks panen siia endale väikese märkuse, et enam meelest ära ei läheks: test, Test, TEST, TEST … TEST … !!!!
3 Responses
Mida jälgida HTML uudiskirja loomisel
Kuidas luua selline HTML uudiskiri, mis võimalikult suure tõenäosusega oleks kasutaja ekraanil selline nagu te ise seda näete. Designing B2B E-Mail for Deliverability toob välja üheksa olulisemat asja…
Testida, testida, testida
See pole just esimene kord, kui ma ütlen et, testida on vaja. Üht kampaaniat jooksutades otsustasi teha hunniku (täpsemalt kolm) lihtsat bännerit ja selgitada välja, milline neist kõige paremini toimib….
Service Temporarily Unavailable
Lugesin täna hommikul Delfist, et avati Eesti suurima tootevalikuga e-kauplus (www.grant.ee). Umbes poole kümneks oli teatas server, et teenus ei ole ajutiselt kättesaadav. See leht tundub töötavat…