Tagged: Kasutatavus
Google uus favicon
Google vahetas poolteist nädalat tagasi oma favicon’i välja. Endisest, kirjus kastis olnud, suurest G-st on saanud väike, sinine, kastita, g. Minult on aegajalt küsitud, et kui oluline on favicon. Ma pole osanud muud vastata,...
Anna kliendile võimalus osta
Käisin täna SEBi internetipangas ja märkasin, et arvel on liiga palju raha. Olin paanikas, mida nüüd teha! Pikaks ajaks ei taha raha kinni panna. Vajutasin reklaamile, mis ütles „Loe ettevõtte vabade vahendite paigutamisest siit“....
ID-kaardindus
Märkasin, et Hansapangas pole vaja enam, ID-kaarti kasutades, salasõna sisestada, aga samas on vaja iga makse allkirjastada. Tulemus on tiba ebamugavam kasutada. Kui varem sai keyloggeriga varustatud sõber ainult pin1 kätte siis nüüd on...
Lingipuru 080207
Seth Godini e-raamat teemal, kuidas läheneda veebile turundusliku protsessi osana. KnockKnock. The New Rules of Viral Marketing: How word-of-mouse spreads your ideas for free Ten Ways to Use LinkedIn Guy Kawasaki kirjutab, kuidas LinkedINist...
Kolme kliki reegel
Eturundus11 seminaril sai paaril korral kuulda seda, et kolme kliki reegel ei pea paika ja pole mõtet endale sellega stressi tekitada. Esitatud kontekstis olen ma täiesti nõus, et kasutaja võib vabalt teha lehel ka...
Hinnavaatlus
Kui teil peaks juhuslikult tekkima mõte teha keskkond, mille ivaks on arvutikaupade hindade jälgimine, siis millise paremeetri järgi te kasutajatele kuvatavat infot sorteeriksite (vaikimisi)?