Tagged: reklaam

Uus Äripäev 6

Uus Äripäev

Ma olen ilmselt viimane, kes märkas, et Äripäev on kujundust vahetanud. Esmalt tuleb öelda, et Äripäev on õigel teel avades oma netiküljed tasuta kasutamiseks. Ma ei usu, et nad oma tasulise internetiküljega üüratut raha...

Ärapanemine 2

Ärapanemine

Rahvus- und turundusradikaal Anc saatis mulle sellise pildi, kus BMW oma saavutusi Audi omadega võrdleb. Tihti üritatakse teisele brändile ära teha, aga kuidagi robustselt, võrreldes mingeid omadusi, millede väärtus tarbijale ei pruugi alati iseenesest...

Get Firefox 4

Get Firefox

Firefox kogub jõudsalt hoogu ja muutub üha paremaks. Ma olen varem kurtnud Firefoxi töökindluse asjus, aga mida aeg edasi seda paremaks asi läheb ja praegu olen ma juba päris rahul ja teen natuke reklaami...

Reklaam otsingumootoris 0

Reklaam otsingumootoris

MarketingSherpa kirjutab (Why You *Must* Track Delayed Search Impact –- Real-Life Story), et reklaam otsingumootoris on palju rohkem, kui „nägi, klikkis, ostis, lahkus“. Kui inimesed esimest korda teie lehele satuvad ei pruugi nad kohe...

Kolmanda bänneri saladus 6

Kolmanda bänneri saladus

Lahendus eilsele bännerite küsitlusele. Nagu ma oletasingi, siis osutus lugejate lemmikuks bänner number C, mille poolt andis hääle üle 60 protsendi vastanutest. See on ka mõistetav arvestades artiklis toodud algandmetega. Nagu Vali Dool oma...

Testida, testida, testida 8

Testida, testida, testida

See pole just esimene kord, kui ma ütlen et, testida on vaja. Üht kampaaniat jooksutades otsustasi teha hunniku (täpsemalt kolm) lihtsaid bännereid ja selgitada välja, milline neist kõige paremini toimib (tasub tähelepanna ka revolutsiooni...