Tagged: sevenline

Usaldusväärsus 0

Usaldusväärsus

Online Marketing Blog toob välja 25 faktorit, mis on olulised kodulehe usaldusväärsuse tekkimisel (25 Signals of Credibility for Marketing Agencies). Postituse juures on poll, mille tulemused näitavad, et oluliseimaks peetakse klientide arvamusi, kõmu ja...

Ema otsib 0

Ema otsib

DoubleClick Performics poolt läbiviidud uuring näitab, et emad (“moms” segment) kasutavad väga agaralt otsingumootoreid enne ostude sooritamist (on/off-line) ja reiside planeerimisel. (Searcher Moms – A Search Behavior and Usage Study). 86 protsenti küsitletutest arvas,...

Enquiro uus B2B uuring 0

Enquiro uus B2B uuring

2004 aastal välja tulnud Enquiro ja MarketingSherpa uuring B2B ostukäitumisest on olnud abiks paljude keskkondade arendamisel ja ärikliendi otsingukäitumise mõistmisel. Värskes uuringus, Busines to Business survey 2007(vajalik tasuta registreerumine), on ostjad jagatud erinevatesse rollidesse...

E10: Google Tallinna 0

E10: Google Tallinna

Reklaam: tasuta E10 pileti saamiseks tuleb märksõnaliselt ürituse lehele linkida. Link on siin eturunduse konverents. Olen end juba tegelikult üritusele raha eest registreerinud, aga tasuta tundub meelepärasem. Kain ja Google väärivad alati kuulamist.

Tele2 imeb 8

Tele2 imeb

Olen Tele2 klient. Tuleb tunnistada, et olen natuke kurb selle üle. Hinnad on küll odavad, aga teenus on ka vastav. Levi on kehv ja kaootiline, minu jaoks on see täiesti uskumatu. OK, võibolla kuskil...