Category: Blog e ajaveeb ja turundus
Lingid on üks olulisemaid komponente lehe populaarsuse kasvatamiseks ja ka otsingumootorites parema positsiooni saavutamiseks. Skype on linkide kogumise suurelt ette võtnud, lubades oma eestikeelsele ajaveebile viitamise eest tervelt viis Skype stardipaketti.
David Sifry annab oma blogis ülevaate ajaveebinduse arengust ja praegusest olukorrast. Postitust lühidalt kokku võttes võib öelda, et ajaveebe on nagu seeni pärast vihma ja tuleb üha juurde. Technorati on tänaseks üles lugenud 27,2...
Digital Paper viitab Saldo artiklile, milles kirjutatakse, et ajaveebid ja wikid on uueks laineks veebisuhtluses ja ka turundusinimesed on nende vahendite potentsiaali avastamas. Nüüd on uusi vahendeid üle võtmas äriringkonnad. USAs kasutab ajaveebe info...
Richard Edelman kirjutab oma blogis (His Master’s Voice–How Not to Select a Corporate Blogger), milline võiks olla ühe ettevõtte ajaveebnik. See inimene ei pruugi olla tippjuhtkonnast ja ta peaks olema: passionate, friendly, genuine, interesting,...
Garrett French kirjutab oma Article Marketing blogis Adding a Blog to Your Article Marketing Strategy, kuidas ajaveeveebi oma sisustrateegiaga siduda. Leiate sealt mõned nõuanded ja Garretti arvamuse, millised erinevused on tema arvates postitustel ajaveebis...