Category: Huvitav ja segane
Tahaksime pakkuda Teile kodulehe uuendamine Nali.ee kirjutab järgmist: Tere! Tahaksime pakkuda Teile kodulehe uuendamine. Teie koduleht tehtud HTML-is ja see tähendab, et Teil pole võimalust uuendada kodulehte oma kaitsega. Meil on pakkuda Teile dünaamiline...
Kui õigetpidi piraatimine on kõigile arusaadav, lased omale sõbra plaadi pealt tarkvara arvutisse aga litsentsi eest ei tasu, siis tagurpidi tarkvara piraatlus on natuke erinev. Ilmselt on enamus arvutikasutajaid kuulnud, et maailmas on olemas...
Kaubandus internetis kogub tuure nüüd on võimalik interneti kaudu soetada juba sellist väärt kraami nagu New Folder. New Folder on osta.ee oksjonil müügil alghinnaga vaid 1 kroon. Kasutajad näitavad kauba vastu üles ka aktiivset...
Sevenline internetiturundus ajaveeb on täiesti ametlikult sertifitseertitud, kui veeb 2.0 leht. Kontrolli, kas ka sina käid ajaga kaasas 🙂
Internetiarhiiv, Wayback Machine, suurendas oma andmebaaside mahtu 15 miljardilt arhiveeritud lehelt 55 miljardi leheni. Kuigi arhiiv ei sisalda kõiki lehti on see siiski suurim kollektsioon veebi ajalugu. Huvitav on vaadata Eesti suurfirmade esimesi veebikatsetusi....
Kaks kuud tagasi kirjutasin miljoni-dollari-kodulehest. Nüüdseks on kõik 1 000 000 pikselit otsas. Viimased 1000 pikselit müüdi eBay oksjonil 11. jaanuaril 2006 38100 dollari eest. Samal ajal, kui müüdi viimased pikselid, mõtlseid mõned kuritahtlikud inimesed, et...
Maailma esimeseks bänneriks oli väidetavalt HotWiredis avaldatud AT&T reklaam. 468 korda 60 pikseli suurune jube kole bänner nägi ilmavalgust 25. oktoobril 1994. aastal. World’s First Banner Ad. Viidatava domeeni nimi väärib ka tähelepanu. mõelge...
Kuidas kirjutada müüvat lehte 🙂 http://www.clickhereyouidiot.com/. Ei tasu väga südamesse võtta, kuid tähelepanelik leiab mitmeid huvitavaid asju, mida kõrvataha panna.
Kas teile ajavad ka enamus presentatsioone une peale? Vaata siia! Dick Hardt’i presentatsioon Identity 2.0. Viitan sellele ettekandele just nimelt vormi pärast, kuid ka sisu tasub jälgida. Natuke lisainfot Lawrence Lessig’ist ja presenteerimisest leiad...
Salaturundus ehk stealth marketing (buzz marketing, undercover marketing, roach baiting) pole meil eriti levinud. See on tegevus, kus mingi (avaliselt sihtrühmas autoriteeti omav) tegelane tarbib reklaamiandja toodet selleks, et kaaslastes brändi või toote vastu...