Category: Internetiturundus raamatud
Internetiturundus raamatud
Conversation Marketing on Ian Lurie raamat teemal, kuidas internetiturundusele läheneda. Põhiline iva on selles, et internet on ainuke kanal peale inimeste omavaheliste kõneluste, mis on täiesti kahesuunaline. See teeb internetiturunduse efektiivsemaks, tulusamaks ja samas...
Seth Godin’i Permission Marketing on põhjapanev raamat sellest, kuidas internetiajastul turundada. Kui täna hakkavad need mõtted juba mõnedele kohale jõudma, siis oma kirjutamise ajal olid nad lausa revolutsioonilised. Raamat on kirjutatud 1999. aastal, enne...
Gonzo Marketing: Winning Through Worst Practices on ühe Cluetrain Manifesto autori, Christopher Locke, sellest kuidas tegelikult turundama peaks. Tegemist on raamatuga, mis jätkab teemat, et vana meedia teleklippide ja trükireklaami veebi üle toomine bännerite...
Lugesin läbi Seth Godini Unleashing the Ideavirus (võrgust täitsa tasuta saadaval) ja pean tunnistama, et väga asjalik oli. Juttu on seal ikka sellest , kuidas inimestele tuleb anda seda, mida nad tahavad ja kuidas...