999 äriideed
Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal on ka viide 999-le äriideele, millest suur osa tundub täiesti kõlbulik kraam olevat. Mine vaata lähemalt!
Õpetlikud lood
Huvitav ja segane / Lingid / Õpetlikud lood
by Priit Kallas · Published February 18, 2009 · Last modified February 17, 2009
Eile postitasin Dreamgrow blogisse jutu sellest, kuidas ideed ei maksa midagi. Seal on ka viide 999-le äriideele, millest suur osa tundub täiesti kõlbulik kraam olevat. Mine vaata lähemalt!
Uskumatult hea esinemine! J.J. Abrams (Cloverfield, Lost, Alias…). 18m02s.
Miljonid, tuhanded, mõned kasutajad on ummistanud meie süsteemi…
Internetiturundus trendid / Õpetlikud lood / Statistika ja uuringud
by Priit Kallas · Published June 18, 2008
Kuna ma postitan praegu vaheldumisi siia ja Dreamgrowsse, siis mõtlesin, et panen siia ka viite üles. Uhiuus magistritöö Eesti eksportööride internetiturundusest.
Käisin täna SEBi internetipangas ja märkasin, et arvel on liiga palju raha. Olin paanikas, mida nüüd teha! Pikaks ajaks ei taha raha kinni panna. Vajutasin reklaamile, mis ütles „Loe ettevõtte vabade vahendite paigutamisest siit“....
Õpetlikud lood / Otsingumootorid / Töövahendid
by Priit Kallas · Published May 5, 2008 · Last modified September 17, 2020
Tagant järele võib see ilmselge tunduda, aga täna arutasime Sauruse Renéga, kas Ü peaks URLis olema U või Y. Õige vastus tundub olevat U. Kui näiteks lüüa Googlesse üritused või uritused, siis on tulemused...
Õpetlikud lood / Reklaam internetis / Statistika ja uuringud
by Priit Kallas · Published April 25, 2008
Bännerite, kampaanialehtede ja pakkumiste testimine on väga oluline ja aitab tihti kordades rohkem külastajaid tegutsema panna. Leidsin sellise koha nagu Jonathan Mendez’i blogi, milles peamiselt sellest räägitaksegi. Paar huvitavat pealkirja sealt: Multivariate Element Test...
Ametlikud teated / Kasutatavus / Õpetlikud lood / Otsingumootorid
by Priit Kallas · Published February 1, 2008
Üks tuttav saatis mulle vastused SEO nõudmistele, mis ta oli reklaamiagentuurist saanud. Sealt oli selgesti näha,et neil puudus arusaam, millest nad räägiva, kui asi puudutab otsingumootoreid. Pärast, kui ma kujundusi nägin, selgus ka see,...
Ma olen ammu arvanud, et lepingud peaks laskma kopiraiteril üle vaadata. Tulemus peaks olema loetav, abivalmis, bränditundega ja juriidiliselt korrektne. Seth Godin kirjutab sellest nii After the lawyers.
Seth ütleb oma postituses, et ära põe. Kui sul on midagi öelda, siis ütle välja. Ära põe selle üle, kas grammatikaga on kõik korra või sõnastus erakordselt vaimukas. Eesmärgiks ei ole ju auhinda võita...
Follow: