Category: Õpetlikud lood

Click fraud 1

Click fraud

Valeklikid Google reklaamidel on paljudele inimestele pinnuks silmas ja nad arvavad, et tegemist on jube suure probleemiga. ZDNet kirjutab, et klientide rahustamiseks otsustas Google hakata näitama, kui palju on nii öelda valesid klikke. Google...

10 põhjust miks mitte kunagi tööle minna 10

10 põhjust miks mitte kunagi tööle minna

Sattusin sellise õpetliku loo peale, kus Steve Pavlina kirjutab, millised on 10 Reasons You Should Never Get a Job. Ma olen olnud endale tööandjaks juba üle üheteistkümne aasta. Sega ei ole selline mõtteviis mulle...

1% reegel 3

1% reegel

Charles Arthur kirjutab Guardiani artiklis What is the 1% rule?, et keskkondades, kus külastajad saavad ise sisu lisada teeb seda aktiivselt umbes üks protsent kasutajatest. Kümme külastajat osalevad vestluses kommentaaride või soovitustega ja ülejäänud...

Inimesed on  … 0

Inimesed on …

Leidsin lühikese ja ülevaatliku artikli sellest kuidas internetis inimestega suhelda. Millised o nende soovid ja vajadused. Artikli iv a võtab kokku järgnev tsitaat. People are insecure; give them confidence. People want to feel special;...

Nimetu 3

Nimetu

Tegelen parasjagu oma auto remontimisega. Selle tegevuse käigus on silma jäänud, et kogu kliendisuhtlus on anonüümne. Jagatakse visiitkaarte, millel pole nime, inimesed ei tutvusta ennast ja kodulehtedel on vaid anonüümne tagasiside vorm või info@...

Autorent 9

Autorent

Sõber Ants leidis internetist ühe huvitava lehe (otsest viidet ei too aga aadress on www rendiautorent info). Näiliselt on tegu autorendi firmaga aga kui koodi vaadata, siis selgub, et tegemist on hoopis sõnaraamatu ja/või...