Category: Õpetlikud lood

Viis surmapattu äris 0

Viis surmapattu äris

Kuigi tegemist pole internetiturundus nõuannetega, siis silmaringi avardamiseks on hea sellele loole pilk peale visata. Peter F. Drucker jagab Wall Street Journalis nõuandeid, mida vältida oma ettevõtte tegevuses (The Five Deadly Business Sins). Artikkel...

Kuidas teha veebipoodi? 0

Kuidas teha veebipoodi?

Kuigi pealkirjast võib arvata ma olen hulluks läinud, siis ma ei hakka siiski raamatut kirjutama. Annan ainult viite ühele väga huvitavale uuringule, mille eesmärgiks oli teha kindlaks, kus peaksid asuma erinevad veebipoe komponendid. Examining...

Millist fonti veebis kasutada? 1

Millist fonti veebis kasutada?

Kuigi fontide valik veebis on piiratuda kasutaja arvutsi olevate fontidega on enamus operatsioonisüsteemides kaasas mõne päris loetavad fondid. Mis on hea (kergesti loetava) fondi puhul oluline? Tähed peaksid olema lihtsad ja oma välimuses järjepidevad....

Null krooni, natuke annet ja 30 päeva 0

Null krooni, natuke annet ja 30 päeva

Zero Cash, A Little Talent and 30 Days on Jennifer Laycock’i eksperiment, mille eesmärgiks on katsetada, kas e-äri on võimalik püsti panna teiste toimetuste kõrvalt pealkirjas viidatud vahenditega. Tegemist on kasuliku lugemisega igale (väike)ettevõtjale,...

49 nõuannet, kuidas oma saiti promoda 4

49 nõuannet, kuidas oma saiti promoda

GreatNexus Webmaster Blog toob välja 49 asja, mida oma lehe otsingumootoritele söödavaks tegemisel ja promomisel jälgida (49 SEO and Web Site Promotion Tactics). Mõned on suhteliselt triviaalsed nagu näiteks jälgige, et teie server peab...

Lingid 2

Lingid

Lingid on internet. Lingid on interneti liim, mis seob miljardid lehed ühtseks ülemaailmseks võrguks. Kuna lingid on internetis nii olulised, siis on nad olulised ka lehe positsiooni määramisel otsingumootorites. Lühidalt võib öelda, et mida...

Kaebusteraamat 3

Kaebusteraamat

Ajaveebideajastul on üha olulisem jälgida, et teie kliendid ei läheks rusikas taskus minema. Meedia ei ole enam print-tele-raado, mida saavad kontrollida vaid suured, sest väikestel ei ole vahendeid ja tahtmist nendega tegeleda. Täna võib...

Suhelge klientidega! Otse! 0

Suhelge klientidega! Otse!

Suurepärane artikkel korporatiivblogijatele Harvard Buisiness School’i ajakirjast, Does Your Company Belong in the Blogosphere? Üha rohkemad firmad asuvad kasutama ajaveebe, et oma klientidega paremat, vahetumat, suhet luua. HBS artiklist leiab nõuandeid ja mõtteid, mida...

10 000 külastajat 24 tunniga 0

10 000 külastajat 24 tunniga

Kui ma seda lugema asusin (10,000 visitors in 24 hours, how my blog got noticed), siis oli esialgu kerge kahtlus, et tegemist on mingi spämmiga. Aga võta näpust täiest mõistlik lugu, kuidas väga ootamatult...