Category: Otsingumootorid
Gord Hotchkiss kirjutab sellest, mida silmas pidada internetiturunduse, otsingumootorite ja b2b äri puhul. Peamiseks ivaks on mõista, kes su klient on, mida ta tahab ja kuidas töötab ostuprotsess. Selles ei ole küll midagi uut,...
Panin Sevenline ajaveebile katsetamiseks külge uue otsingusüsteemi Google Custom Search Engine. Peamiselt ajendas mind seda tegema asjaolu, et Nucleus CMSi sisseehitatud otsing on väga puine ja otsingu tulemused on suhteliselt kesised. Googlel seda probleemi...
Kui eelmise postituse kommentaaris avaldas Jüri arvamust, et CPA-mudeli puhul ei saa kindel olla, kas reklaamitav kaup potentsiaalselt kliendilt „tegevuse“ välja meelitab, siis Google on selle jaoks välja mõelnud uue vahendi Google Website Optimizer....
Eestis pakub mõistliku märksõnapõhist reklaami Neti. Ainsaks probleemiks on see, et maksta tuleb reklaami näitamise eest mitte kliki eest. Kui mõningane kogemus juba käes, siis pole sellest midagi hullu, sest võib arvestada ligikaudu sellega,...
Kui mõni aasta tagasi tegeles google.ee domeen logode ja helinate müümisega ja hiljem suunati com lehele, siis nüüd on Google domeenil eesti ja vene keskkonnad käima pannud (kui ma ei eksi, siis juhtus see...
MarketingSherpa on välja tulnud järjekordse ülevaatega internetiturunduse teemadel. Tähtsamate leidudega saab tutvuda siin Top 7 Results From MarketingSherpa’s Search Benchmark Study. Kuna see artikkel on tasuta vaid 10 päeva, siis toon siin ära ka...
Inglisekeelsetes keskkondades on töö märksõnadega oluliselt lihtsam, kui eesti keeles. Põhjuseks on see, et inglise keeles püsivad sõnad peaaegu alati muutumatutena ja arvestada tuleb vaid ainsuse ja mitmuse erinevustega. Aga meil on elu väga...
MarketingSherpa kirjutab (Why You *Must* Track Delayed Search Impact –- Real-Life Story), et reklaam otsingumootoris on palju rohkem, kui „nägi, klikkis, ostis, lahkus“. Kui inimesed esimest korda teie lehele satuvad ei pruugi nad kohe...
Google Search Appliance võimaldab määrata, millist milline osa dokumendist on indekseeritav ja milline mitte. Selleks kasutatakse googleoff/googleon kommentaare. Nüüd on liikvel kõlakad, et samasugune märgendus tuleb kasutusele ka Google otsingumootoris. Näiteks järgmise jupi puhul:...
Static vs. Dynamic urls on video, kus Matt Cutts räägib sellest, kuidas Google erinevatesse veebiaadressidesse suhtub.