Category: Reklaam internetis
Offline kanalitest otsingutesse iProspecti hiljutine uuring näitab, et otsingumootorid muutuvad kasutajate seas üha olulisemateks. 55 protsenti kasutajatest, kes olid vanemad kui 25 aastat, arvas, et otsingumootorid on nende veebikasutamises viimase aastaga tähtsamaks muutunud. 18...
Usability guru Jakob Nielsen kirjutab sellest, et pani tähele seda kuidas kõik lehe elemendid, mis näevad välja nagu reklaam, jäävad kasutaja tähelepanuta. See nii nimetatud bänneripimedus on nii kapitaalne, et inimene väldib isegi neid...
Reklaam: tasuta E10 pileti saamiseks tuleb märksõnaliselt ürituse lehele linkida. Link on siin eturunduse konverents. Olen end juba tegelikult üritusele raha eest registreerinud, aga tasuta tundub meelepärasem. Kain ja Google väärivad alati kuulamist.
Kunagi tegi seda Skype, siis mina ning mitmed teised. Nüüd on tulnud minul ka aeg linkimisest kasu saada. Pokerlistings.co.ee jagab raamatuid. Oma kampaanias annavad nad 100-le kiirele linkijale Kivirähu raamatu „Mees, kes teadis ussisõnu”....
eMarketer annab teada, et internetireklaamimaht jõuab sel aastas Ühendriikides peaaegu 20 miljardi dollarini, kasvades eelmise aastaga võrreldes ligikaudu 19 protsenti. Ka paaril järgneval aastal peaks see kasv jääma kuhugi 20 protsendi piiresse. Eesti eelmise...
Kui blog.tr.ee keskkonnast mõnd linki pressida, siis ei satu sa mitte vastava postituse lehele vaid mingile arusaamatule blog.tr.ee freimsetile (sama ka news.tr.ee puhul). Kui sa nüüd tähelepanematusest ei vajuta kohe „eemalda see riba“ nuppu...
Doubleclicki saidist on saadaval huvitavat infot tarbijate käitumise kohta reklaamide vaatamisel ja kuidas digitaalne meedia kasutaja ostuotsuseid mõjutab: Touchpoints IV: How Digital Media Fit into Consumer Purchase Decisions. Üks oluline infotükk sealt on asjaolu,...
Sellise pealkirja all annab CNet teada, et Google reklaamikäive on Suurbritannias möödumas tipp telekanalite vastavast näitajast (The death of TV: Google to smack down UK’s top channels). See on oluline verstapost ja ka meie...
Värske uuringu põhjal ulatuvad USA ettevõtete turunduskulutused 2006. aastal 615 miljardi dollarini, millest 90 miljardit dollarit ehk 14,6 protsenti moodustab internetiturundus. Samas moodustab reklaam internetis kogu reklaamikulutustest vaid 6 protsenti. See näitab, et interneti...
Vedelen kodus haigevoodis ja keerulisi mõtteid ei mõtle. Sellest tingituna tekkis uitmõte, et millal möödub Neti unikaalsete külastajate arv Eesti internetikasutajate arvust? 42. nädalal käis Netis juba 682160 unikaalset kasutajat. Viimased Emori andmed väidavad...