Category: Reklaam internetis

Cost per action 5

Cost per action

Kui siiani on Google oma AdSense programmi raames maksnud lehe omanikele selle eest, kui külastajad reklaamidel klikivad, siis selle artikli väitel on alustatud cost per action (CPA) mudeli testimist. CPA on põhimõtteliselt kõige loomulikum...

Google vs Neti reklaam 5

Google vs Neti reklaam

Eestis pakub mõistliku märksõnapõhist reklaami Neti. Ainsaks probleemiks on see, et maksta tuleb reklaami näitamise eest mitte kliki eest. Kui mõningane kogemus juba käes, siis pole sellest midagi hullu, sest võib arvestada ligikaudu sellega,...

Noored 2

Noored

Guy Kawasaki juhtis hiljuti paneeli, kus 16-24 aastased ameerika noored rääkisid oma tehnoloogia ja meedia kasutamise harjumustest. Guy Kawasaki Hosts Next Generation Insights on tunni pikkune video, mis aitab mõista, kuidas noored eelnevatest põlvkondadest...

$1 per pixel, osa 3 2

$1 per pixel, osa 3

Ammu–ammu kirjutasin The Million Dollar Homepagest. Nüüd, poolteist aastat hiljem, on pikselimüügi äri ka meile jõudnud. Kuna pikselite müük on maailmas märgatavalt hoogustunud, siis on hinnad alla läinud. Meie kodumaiselt toodetud piksli saab kätte...

Reklaam otsingumootoris 0

Reklaam otsingumootoris

MarketingSherpa kirjutab (Why You *Must* Track Delayed Search Impact –- Real-Life Story), et reklaam otsingumootoris on palju rohkem, kui „nägi, klikkis, ostis, lahkus“. Kui inimesed esimest korda teie lehele satuvad ei pruugi nad kohe...