Category: Reklaam internetis
JupiterResearch ennustab, et aastaks 2011 moodustab reklaam internetis 9 protsenti kogu reklaamimahust USAs. Ma suhtun kuidagi väga skeptiliselt sellesse numbrisse. Täna moodustab internetireklaam 6 protsenti kogu USA reklaamikulutustest. Ma ei tahaks kohe kuidagi uskuda,...
Valeklikid Google reklaamidel on paljudele inimestele pinnuks silmas ja nad arvavad, et tegemist on jube suure probleemiga. ZDNet kirjutab, et klientide rahustamiseks otsustas Google hakata näitama, kui palju on nii öelda valesid klikke. Google...
Üks tuttav päris minult millistesse telefoniraamatutesse tasuks reklaami panna. Hmmm… esimene vastus oli muidugi, telefonikataloogid on mõttetud. Mõni aeg tagasi helistas mulle üks telefonikataloogi müüja ja rääkis, kui hea kataloog neil on. Kui jutt...
Lahendus eilsele bännerite küsitlusele. Nagu ma oletasingi, siis osutus lugejate lemmikuks bänner number C, mille poolt andis hääle üle 60 protsendi vastanutest. See on ka mõistetav arvestades artiklis toodud algandmetega. Nagu Vali Dool oma...
See pole just esimene kord, kui ma ütlen et, testida on vaja. Üht kampaaniat jooksutades otsustasi teha hunniku (täpsemalt kolm) lihtsaid bännereid ja selgitada välja, milline neist kõige paremini toimib (tasub tähelepanna ka revolutsiooni...
Eilses Postimehe IT lisas (mis ei ole internetis nähtav 🙂 ilmus mu järjekordne teadaanne, et internet on kohale jõudnud ja oleks aeg seda tõsiselt võtta. Kokkuvõtteks võib öelda, et olenemata väikesest osast meediakulutustes on...
Mida annab internetis kohalolek jaemüüjale? Päris palju! Tuleb välja, et tänu internetile minnakse poodi ja ostetakse kaupu peaaegu kakskorda suurema summa eest, kui internetipoodides kulutatakse. Kõige rohkem annab see tunda suure osalusmääraga toodete juures...
PricewaterhouseCoopers ja Interactive Advertising Bureau andmetel kulutati 2005. aasta viimases kvartalis internetireklaamile 3,6 miljardit dollarit, mis on 35 protsenti rohkem, kui 2004. aastal. Kokku hinnatakse 2005. aastal internetireklaamile kulunud raha 12,5 miljardile dollarile, mis...
Robin Gurney kirjutab oma ajaveebis, et märksõnadepõhise reklaamiga kaasneb suur probleem pahatahtlike klikkide näol. Milles küsimus? Suuremates otsingumootorites nagu Google on võimalik osta reklaami nii, et maksad vaid sellisel juhul, kui keegi sinu reklaamil...
Bloomberg kirjutab, et 2006. aastal suurenevad kulutused internetireklaamile kiiremini, kui analüütikud seda varem ennustasid. Credit Suisse First Boston analüütik Heath Terry on suurendanud oma interneti reklaamikasvu prognoosi 21 protsendilt 32 protsendile ning 2006. aastal...