Category: Sisustrateegia ja copy
Käisin täna SEBi internetipangas ja märkasin, et arvel on liiga palju raha. Olin paanikas, mida nüüd teha! Pikaks ajaks ei taha raha kinni panna. Vajutasin reklaamile, mis ütles „Loe ettevõtte vabade vahendite paigutamisest siit“....
Aegajalt olen mõnede ettevõtete puhul täheldanud seda, et infot ei taheta veebi panna. Argumentiks on näiteks see, et kui me kliendile veebis info kätte anname, siis ta ei tule meie juurde ja me ei...
Üks kasutumaid meetodeid veebi tegemises on oma brošüüride veebi laotamine. Veebis kirjutatakse teisiti. Õigemini küll loetakse teisiti. Selle kohta ütles Douglas Adams nii: First we thought the PC was a calculator. Then we found...
Seth Godin’il on kinnisvaramaakleritele head nõu. Anna sisse lahkumisavaldus! See on Plaan A neile, kes hakkasid kinnisvaramaaklerieks buumi ajal ja ei suuda edasisete arengutega sammu pidada. Samuti on tal Plaan B neile, kes arvavad,...
Tänases Äripäevas on artikkel, kus räägitakse kampaanialehtedest. Ma kirjutasin sellest tiba rohkem, kui lehte jõudis ja säästlikkuse mõttes panen pika jutu siia ka üles. Minisaidid ehk kampaanialehed on veebireklaamis erakordselt olulised. Kampaanialeht on koht,...
Eturundus11 seminaril sai paaril korral kuulda seda, et kolme kliki reegel ei pea paika ja pole mõtet endale sellega stressi tekitada. Esitatud kontekstis olen ma täiesti nõus, et kasutaja võib vabalt teha lehel ka...
Ma olen tohutu Flash vaenlane, sest mulle tundub, et enamjaolt püütakse Flashi ning muude kellede ja viledega peita sisus ja kontseptsioonis haigutavat auku. Täna hommikul, City24st endale kontorit otside sattusin, aga lehele, kus Flash...
Kommenteerisin ühes blogis: Internet kirjutatakse suure JA väikese tähega, nagu ise tahad. Keeleteadlased suruvad seda, et Internet on suure tähega, sest tegemist on asja nimega. OK, sellega olen nõus. Kahe silma vahele on jäänud...
Usability guru Jakob Nielsen kirjutab sellest, et pani tähele seda kuidas kõik lehe elemendid, mis näevad välja nagu reklaam, jäävad kasutaja tähelepanuta. See nii nimetatud bänneripimedus on nii kapitaalne, et inimene väldib isegi neid...
Kuulasin eile teleseminari, kus Gord Hotchkiss (Enquiro) ja Stefan Tornquist, (MarketingSherpa) tutvustasid oma viimase ärikasutajate uuringu tulemusi (How Business to Business (B2B) Purchasers Buy). Kuidas ärikasutaja otsingut tehes käitub? 74 protsenti meist klikib orgaanilistel...