Category: Sisustrateegia ja copy
Mõtlesin, et hakkaks õige hommikuti postitama ja vaataks, kuidas see külastajate arvule mõjub. Siin ajaveebis on tegemist suhteliselt töiste asjadega ja seega on võibolla sobilik neid pigem hommikul ja tööajast tarbida. Vaatame, mis juhtub....
Jätkuvalt küsivad inimesed minult, kuidas otsingumootorites paremini välja tulla. Ja minu vastus on jätkuvalt, sisu, sisu, sisu. Täna vastasin hommikul kahele selle teemalisele mailile ja et tegemist oli hästi kompaktse vastusega, siis mõtlesin selle...
Käisin eelmine nädal ühel EVEA üritusel, kus Robin Gurney rääkis internetiturundusest. Kuulajates tekitas kõige rohkem elevust raha küsimus. Kui palju siis ikkagi kodulehe arendamisele ja internetiturundusele raha eraldada? Robini väga hea vastus oli, et...
Testimonial on inglise keeles see, kui mõni olemasolev klient sõna võtab ja räägib, kui rahul ta antud firma või teenusega on ja kuidas ta ei kujuta on elu ilma selleta ettegi. Nagu telepood! Eestis...
Inglisekeelsetes keskkondades on töö märksõnadega oluliselt lihtsam, kui eesti keeles. Põhjuseks on see, et inglise keeles püsivad sõnad peaaegu alati muutumatutena ja arvestada tuleb vaid ainsuse ja mitmuse erinevustega. Aga meil on elu väga...
Leidsin ühe vana, aga väga hea nimekirja asjadest, mida teha selleks, et külastajaid ikka tuleks ja tuleks. Mõned asjad nagu näiteks Avoid the sandbox ja Pay-per-click ei ole Eesti kontekstis olulised, aga üldiselt on...
Ma olen suur sisu sõber. Mida rohkem sisu kodulehele pannakse seda rõõmsamaks läheb minu tuju. Olen arvamusel, et sisu on toimiva kodulehe kõige olulisem osa ja ilma selleta on väga raske oma keskkonda kasutajaid...
Sevenline ei ole veebis oma teenuste hindu välja toonud, sest need võivad oll väga erinevad ja olenevad konkreetse kliendi vajadustest. Kuid isegi meil on üks standardiseeritud teenus, mille pugul me saame vähemalt sellise alates...
Sellise suurepäras üldistuse peale on tulnud David Meerman Scott. Tegemist on päris asjaliku tegelasega, kes on kirjutanud sellise põneva raamatu nagu Cashing In With Content : How Innovative Marketers Use Digital Information to Turn...
Leidsin lühikese ja ülevaatliku artikli sellest kuidas internetis inimestega suhelda. Millised o nende soovid ja vajadused. Artikli iv a võtab kokku järgnev tsitaat. People are insecure; give them confidence. People want to feel special;...