Category: Sisustrateegia ja copy

Haid 2 1

Haid 2

Kinnisvarajutu jätkuks on huvitav märkida, et City24 viiest üle 10 miljonilisest korterist on neli kirjavead. Ainsast tegelikult müügis olevast pea kahesaja ruudusest korterist, hinnaga 10,8 miljonit krooni, on piltidel ostjale vaatamiseks pakutud vaid kaks...

Kinnisvara(h)aid 3

Kinnisvara(h)aid

Mõtlesin mida oma kinnisvaraga peale hakata ja kolasin mööda City24 keskkonda. Mulle on alati arusaamatuks jäänud, miks nii paljud kinnisvarategelased ei viitsi korralikult tööd teha. Piltide kvaliteet on rämps, pildid näitavad vaid murdosa korterist....

Liiga palju sisu 4

Liiga palju sisu

Ühe jutuajamise käigus soovitasin kodulehel kirjutada kõigest, mis potentsiaalseid ja ka olemasolevaid kliente huvitada võiks. Arvutasin kiiresti näppudel ja varvastel kokku, et kohe oleks võimalik kirjutada vähemalt kakskümmend artiklit antud ettevõttega seotud teemadel ja...

Programmeerija käsiraamat 5

Programmeerija käsiraamat

Mul tekkis mõte ühe erilise portaali loomiseks ja meeltesegaduses mõtlesin, et kirjutaks tarkvara ise valmis. Kuna viimasel ajal on palju haipi tekitanud 37signals.com (Basecamp, Ta-Da List, Backpack), mis kasutab oma lahenduste loomisel Ruby on...

Kodulehe sisu 1

Kodulehe sisu

Kirjuta asjalikke ja kodulehe külastajale vajalikke artikleid. Jube suure hulga ettevõtete kodulehtedel on sisuks toodete ja teenuste üldine kirjeldus, hinnainfo ning teave selle kohta kust ja kuidas ost sooritada. See aga tähendab, et need...

Kuidas saada tormilisi ovatsioone? 1

Kuidas saada tormilisi ovatsioone?

Guy Kawasaki on riskikapitalist ja kahekümne aasta pikkuse kogemusega esineja. Ta kirjutab oma ajaveebis, kuidas esineda nii, et see kuulajatele tõsiselt muljet avaldaks (How to Get a Standing Ovation). Ta on võtnud oma kogemuse...

Hea mulje 30 sekundiga 5

Hea mulje 30 sekundiga

Oma klientide lehtede statistikaid jälgides vaatan ma alati ühe näitajana, kui suur on alla 30-sekundiliste külastuste osakaal. Külastajad, kes viibivad lehel vähem kui 30 sekundit ei pidanud seda lehte tähelepanu vääriliseks. Kas tundus leht...

Mida jälgida kodulehele sisu kirjutamisel? 3

Mida jälgida kodulehele sisu kirjutamisel?

Tekstide kirjutamisel tuleks kasutada võimalikult vähe asesõnu ja üldisi nimetajaid nagu tooted, teenused, meie jne. Nende asemel on soovitav kasutada märksõnu, mis iseloomustavad teie lehte ja on seotud teie põhitegevusega. Iga artikkel peaks keskenduma...