Category: Statistika ja uuringud

Eesmärgid ja statistika 2

Eesmärgid ja statistika

Paljud, kes on oma lehele mingi statistikavahendi paigaldanud, jälgivad igapäevaselt tulemusi ja kulutavad sellele tihti ebatervelt palju aega. Kui ma eesmärkidest kirjutasin, siis ütlesin, et võrgus saab kõike mõõta ja see on jube lihtne....

CTR vähenemine 3

CTR vähenemine

Tegin ühe täiesti mitteteadusliku uuringu. Mitteteadsulikkus avaldub peamiselt selles, et tegemist on vaid ühe uuritava objektiga. Statistilises mõttes on andmeid piisavalt. Mul on Netist käepärast ligikaudu 1000 päeva ühe küllaltki sihitud banneri statistikat (tegemist...

Google Analytics uuendused 2

Google Analytics uuendused

Igal pool kirjutatakse, et Google teatas eMetricsil Analyticsi uuendamisest, mis tuleb „kohe kohe“, mis peaks lähinädalaid tähendama. Olulised uuendused sisaldavad järgmist: Oma lehesisese otsingu jälgmist Flash ja JavaScript sündmuste jälgimine, mis on oluline veebkaksnull...

Kliki siin! 0

Kliki siin!

Mõni aeg tagasi viis MarketingSherpa läbi uuringu, mis näitas, et see kuidas öelda „kliki siin“ võib päris suuresti mõjutada inimeste käitumist. Kuna Marketing Sherpa artiklid püsivad tasuta vaid nädala, toon siin peamised tulemused eraldi...

Blog.tr.ee reklaam 1

Blog.tr.ee reklaam

Katsetasin eile blog.tr.ee reklaampostitust. Alguses oli üks mu mure selles, et ei saa kuidagi eristada reklaamklikke teistest blog.tr.ee klikkidest. Ei möödunud tundigi, kui Andris teatas, et nüüd on reklaami URLis post asemel adpost. Blog.tr.ee...